اخبار داغ

رئیس اداره منابع طبیعی تنگستان:

دو پروژه بزرگ آبخیزداری در تنگستان اجرا شد

دو پروژه بزرگ آبخیزداری در تنگستان اجرا شد
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تنگستان از اجراء دو پروژه بزرگ آبخیزداری در شهرستان با اعتبار ٢١میلیارد ریال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، آزاده قاسم زاده رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تنگستان از اجراء ٢ پروژه بزرگ آبخیزداری در تنگستان با اعتبار ٢١میلیارد ریال خبر داد و اظهار داشت: ٢پروژه بزرگ آبخیزداری در حوزه شهرستان در حال اجراء است که یکی در روستای بنیون خاییز و دیگری در حوزه سمل شمالی می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تنگستان گفت: پیشرفت فیزیکی پروژهای مذکور یکی در حدود ١٠٠ درصد و دیگری ٧٠درصد می باشد که انتظار می رود این دو سازه در هر بارندگی ٣٠٠٠٠٠متر مکعب آبگیری داشته باشند که قطعأ تأثیر قابل توجهی بر آبهای زیرزمینی منطقه خواهد داشت.

,

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تنگستان با اشاره به ضرورت توسعه طرح های آبخیزداری گفت: سازهای آبخیزداری در شهرستان بصورت جدی در حال پیگیری است و با اجراء طرح های آبخیزداری ضمن کاهش حجم و شدت سیلابها می توانیم به منابع آب دائمی شهرستان و استان نیز کمک کنیم.

,

وی همچنین اضافه کرد: سازمان جنگلها و مراتع و آبخیزداری کشور بر مدیریت جامع منابع طبیعی و آبخیزداری با رویکرد مشارکتی تأکید دارد و در صدد است تا با ترویج فرهنگ منابع طبیعی و آبخیزداری و افزایش مشارکت های عمومی از نقش بی بدیل مردم در مدیریت حوزه آبخیز بهره مند شود.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه