اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران خبر داد

حضور صد هزار تهرانی در سی‌امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)

حضور صد هزار تهرانی در سی‌امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)
جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران از حضور صد هزار تهرانی در سی‌امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  شبکه خبری تهران نیوز، علیرضا حیدرنیا در نشست خبری سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: با گذشت سی سال از هجران جانسوز و عروج ملکوتی امام، هنوز جای خالی ایشان در بین مردم احساس می‌شود هر چند که خلف صالح ایشان این خلا را به خوبی پر کرده‌اند و توانسته‌اند کشتی انقلاب را در برابر حوادث هدایت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران عنوان کرد: هر سال در روز ۱۴ خرداد همه مردم در کنار مضجع شریف ایشان جمع می‌شوند و علاوه بر تجدید میثاق، با امامین انقلاب بیعت می‌کنند. امسال نیز مراسمات ویژه‌ای روز سه‌شنبه در حرم مطهر ایشان برگزار می‌شود.

,

وی ادامه داد: امسال سومین سالی است که سالگرد ارتحال امام با ماه مبارک رمضان تقارن پیدا کرده که ملاحظات و محدودیت‌هایی را برای زائران عزیز شهرستانی ایجاد کرده است. امسال زائران از ۸ استان هم‌جوار تهران در این مراسم حضور پیدا می‌کنند.

,

 

,

تدارک افطار برای یکصد هزار زائر

, تدارک افطار برای یکصد هزار زائر, تدارک افطار برای یکصد هزار زائر,

حیدرنیا تصریح کرد: مراسم از راس ساعت ۱۷:۳۰ آغاز خواهد شد و تا اذان مغرب و افطار ادامه پیدا می‌کند. استان تهران بیشترین زائر را در این مراسم دارد. حدود یکصد هزار نفر از استان تهران منهای شهر تهران در این مراسم باشکوه حضور پیدا می‌کنند.

,

وی افزود: از یک ماه قبل در جلسات مختلف برای این مراسم برنامه‌ربزی شده است. کمیته بهداشت و درمان، روابط عمومی، فرهنگی، امنیتی، بازرسی و سایر کمیته‌ها تشکیل شده که به انجام وظیفه می‌پردازند‌.

,

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران خاطرنشان کرد: کاروان‌های ما از مبدا تا مقصد در قالب کاروان اعزام می‌شوند که برای هر اتوبوس یک مدیر کاروان را مشخص کرده‌ایم. بعد از مراسم تدارک افطار برای یکصد هزار زائر را دیده‌ایم.

,

حیدرنیا بیان داشت: ۸ استان سمنان، تهران، قم، قزوین، البرز، مازندران و اصفهان هستند که در این مراسم شرکت می‌کنند. ممکن است برخی از زائران بخواهند در تهران بمانند و اقامت داشته باشند که ما محل اقامتی را در سطح شهرستان‌ها پیش‌بینی کرده‌ایم و از این جهت مشکلی نداریم.

,

 

,

اجرای برنامه ختم قرآن و نذر امام روح‌الله(ره)

, اجرای برنامه ختم قرآن و نذر امام روح‌الله(ره), اجرای برنامه ختم قرآن و نذر امام روح‌الله(ره),

وی اضافه کرد: اجرای برنامه ختم قرآن و نذر امام روح‌الله(ره) از جمله برنامه‌های فرهنگی مهم ما می‌باشد. در طول مسیر یعنی از شهرستان‌ها تا حرم مطهر نیز برنامه‌های بصیرتی و معرفتی را پیش‌بینی کرده‌ایم.

,

حیدرنیا گفت: جشنواره ادبی، علمی و هنری رسول آفتاب از دیگر برنامه‌های ماست که در قالب‌های مختلف برگزار می‌شود. مسابقه تهیه کلیپ موبایلی یک دقیقه‌ای از حواشی مراسم سالگرد حضرت امام خمینی(ره) یکی از بخش‌های جذاب برنامه‌های امسال است.

,

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران افزود: بعد از ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب، هم برگه‌های متن گام دوم را میان مردم توزیع می‌کنیم و هم مسابقه‌ای را از متن آن برگزار خواهیم کرد. وصیت‌نامه امام نیز از دیگر مسابقه‌های امسال است.

,

وی ادامه داد: علاوه بر این‌ها، بحث تبلیغات و فضاسازی هم در شهرستان‌ها از چند روز قبل در حال انجام است. در بنرهای مختلف نیز به موضوع شعار سال اشاره و فضاسازی کرده‌ایم.

,

حیدرنیا تصریح کرد: به دلیل اهمیت امنیت این مراسم نیز از چند روز قبل تورهای ایست و بازرسی توسط نیروهای بسیجی و نیروی انتظامی را برگزار کرده‌ایم تا سومین سالگرد معمار کبیر انقلاب نیز همانند سال‌های گذشته در اوج امنیت و آرامش برگزار شود.

,

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: این مراسم یک مراسم ملی است و همه دستگاه‌ها در این برنامه دخیل هستند اما سپاه به عنوان متولی اصلی برگزاری این مراسم است و از تمام دستگاه‌هایی که ما را یاری می‌کنند کمال تشکر را داریم. امیدواریم این مراسم بار دیگر به مشت محکمی بر دهان استکبار به سرکردگی آمریکا تبدیل شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه