اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه روح الله (ره):

آمادگی سپاه ناحیه روح الله (ره) برای میزبانی از زائران بنیانگذار جمهوری اسلامی

آمادگی سپاه ناحیه روح الله (ره) برای میزبانی از زائران بنیانگذار جمهوری اسلامی
با توجه به ثبت نام های صورت گرفته در مساجد و پایگاه های بسیج بخش های فشافویه، کهریزک، قلعه نو و باقرشهر، امسال نیز پیش بینی می کنیم 15 هزار زائر در مراسم بزرگداشت ارتحال امام شرکت کنند که اولویت ثبت نام با زائران بار اولی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از باقرشهرنیوز؛ اصغر آرزومندی فرمانده سپاه ناحیه روح الله (ره) روز شنبه در نشست خبری مراسم سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) افزود با همکاری بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی این شهرستان وسیله ایاب و ذهاب زائران، برگزاری ایستگاه‌های صلواتی و فضاسازی‌های محیطی در خصوص ارتحال امام راحل را انجام داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باقرشهرنیوز, باقرشهرنیوز,

وی در ادامه افزود: نام نویسی از زائران برای شرکت در مراسم معنوی ارتحال امام راحل آغاز شده و اولویت ثبت نام با بار اولی‌ها است.

,

آرزومندی با اشاره به اینکه شهرستان ری در روز 14 خرداد میزبان خیل عظیمی از عاشقان حضرت امام خمینی(ره) از شهرستان‌های استان تهران و استان‌های همجوار است عنوان کرد: تمهیدات لازم در خصوص میزبانی مطلوب از زائران تدارک دیده شده است.

,

وی تصریح: کمیته‌های مختلف از جمله کمیته گمشدگان، امداد و بهداشت، آمار، کمیته ایمنی تشکیل و توجیه شده اند.

,

فرمانده سپاه ناحیه روح الله (ره) اضافه کرد: سپاه روح الله(ره) با هدف آشنایی بیشتر مردم و بخصوص جوانان با بعدهای مختلف شخصیت حضرت امام خمینی(ره) علاوه بر تبلیغات محیطی اقدام به چاپ 8 هزار بروشور کرده است که در روز 14 خرداد در میان زائران توزیع خواهد شد.

,

فرمانده سپاه ناحیه روح الله (ره)، با اشاره به اینکه از سال گذشته به دلیل تقارن سالروز ارتحال امام با ماه مبارک رمضان، زائر از سایر استانها نداریم افزود: سالهای گذشته حدود 20 تا 25 هزار نفر در مراسم ارتحال امام شرکت می کردند، پارسال نیز تصور می کردیم به خاطر ماه مبارک رمضان حدود 5000 نفر در مراسم حضور پیدا می کنند اما بیش از 12 هزار نفر در این مراسم شرکت کردند.

,

وی افزود: با توجه به ثبت نام های صورت گرفته در مساجد و پایگاه های بسیج بخش های فشافویه، کهریزک، قلعه نو و باقرشهر، امسال نیز پیش بینی می کنیم 15 هزار زائر در مراسم بزرگداشت ارتحال امام شرکت کنند که اولویت ثبت نام با زائران بار اولی است.

,

همچنین سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) با همکاری بخشداری ها، شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهرهای تابعه وسیله رفت و آمد زائران را فراهم خواهد کرد تا به عنوان خادمان امام وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم.

,

آرزومندی به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام ارتحال امام راحل اشاره کرد و افزود: به دلیل این تقارن مبارک برنامه‌های مختلف را در مراکز استان‌ها تدارک دیده و فقط در 2 سال اخیر از شهرهای استان تهران و استان‌های همجوار زائران دعوت شده اند.

,

وی ادامه داد: سپاه روح الله (ره) برای زائرانی که از شهرهای اطراف استان تهران مانند فیروزکوه و دماوند و همچنین برای زائران استان‌های همجوار سه ایستگاه صلواتی و 2 مسجد را تدارک دیده است.

,

آرزومندی در پایان یادآور شد: ایستگاه سلامت ویژه زائران، ارسال پیام‌های ارزشی به مناسبت ارتحال امام (ره)، برپایی نماز جماعت و تعیین پارکینگ و مسیر ورود زائران از دیگر اقدامات سپاه روح الله (ره) در روز 14 خرداد است.

,

مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) عصر 14 خردادماه، سه ساعت قبل از اذان مغرب و عشاء در صحن مطهر امام راحل آغاز خواهد شد.
2 ساعت مراسم رسمی با بیانات مقام معظم رهبری ادامه خواهد داشت و یک ساعت مانده به وقت اذان مغرب و عشاء پایان می یابد.

,
,

همچنین در پایان این نشست خبری از خبرنگاران فعال و شهرستان ری تقدیر و تشکر شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه