اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) مطرح کرد؛

استقبال قمی‌ها برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)/اعزام 20هزار نفر از قم به مرقد امام خمینی(ره)

استقبال قمی‌ها برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)/اعزام 20هزار نفر از قم به مرقد امام خمینی(ره)
جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) گفت: استقبال برای حضور در مراسم سالگرد حضرت امام بسیار بالا است ،۲۰ هزار نفر از قم در مراسم سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی شرکت می کنند که برای اعزام این تعداد ۵۰۰ دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ احمد بیطرفان در گفتگو با خبرنگارقم فردا با اشاره به مراسم رحلت امام خمینی(ره) اظهار داشت: ثبت نام اعزام برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در پایگاه های بسیج قم در حال انجام است، بیش از ۲۵۰ نقطه برای اعزام زائران سالروز رحلت امام راحل در نظر گرفته شده است، اولویت نیز با افرادی است که برای اولین با در این مراسم شرکت می کنند است.

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) گفت: استقبال برای حضور در مراسم سالگرد حضرت امام بسیار بالا است ،۲۰ هزار نفر از قم در مراسم سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی  شرکت می کنند که برای اعزام این تعداد ۵۰۰ دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه  اعزام زائران قمی به مرقد مطهر امام راحل بعد از نماز ظهر و عصر روز ۱۴ خردادماه انجام می‌شود بیان داشت: زائران قبل از ساعت ۱۷ و آغاز سخنرانی مقام معظم رهبری در مرقد امام راحل حضور پیدا کنند.همچنین  بیش از ۲۲ هزار و ۵۰۰ بسته افطاری برای زائرانی که از استان قم  در مراسم سالگرد امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده است.

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) تصریح کرد: ۲ هزار نفر از عوامل برگزاری مراسم هم‌زمان با سالروز رحلت امام به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند و علاوه بر اعزام های گروهی با اتوبوس۲ هزار نفر نیز به‌صورت شخصی در این مراسم حضور پیدا می‌کنند.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه