اخبار داغ

معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان:

از همه ظرفیت ها برای برگزاری هفته فرهنگی استفاده شود/هزینه های هنگفت برای اجرای هفته های فرهنگی خرج نمی شود

از همه ظرفیت ها برای برگزاری هفته فرهنگی استفاده شود/هزینه های هنگفت برای اجرای هفته های فرهنگی خرج نمی شود
معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان برضرورت استفاده از همه ظرفیت ها برای برگزاری هفته فرهنگی در شهرستان های استان زنجان تاکید کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; خدابخش مرادی امروز در جلسه هماهنگی برنامه های هفته فرهنگی استان زنجان، اظهار داشت: همه ما به عنوان خدمتگزار مردم دارای وظایفی هستیم که موضوع یک بعدی و یک جهتی نیست و همه جانبه است که باید به آن توجه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , موج رسا;,  خدابخش مرادی امروز در جلسه هماهنگی برنامه های هفته فرهنگی استان زنجان، اظهار داشت: همه ما به عنوان خدمتگزار مردم دارای وظایفی هستیم که موضوع یک بعدی و یک جهتی نیست و همه جانبه است که باید به آن توجه شود.,

وی با بیان اینکه هر کدام از شهرداران و فرمانداران در این زمینه دارای وظایفی هستند، افزود: باور داریم استان زنجان دارای ظرفیت های طبیعی و انسانی خوبی است که باید بستر سازی لازم انجام شده و این پتانسیل ها معرفی شود.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: فضای مجازی فرصتی است تا برنامه های با محتوا بازنشر یابد که ضروری است این ظرفیت ها را بشناسیم و آنها را معرفی کنیم تا همگان در جریان امور قرار گیرند.

,

معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه هدف از اجرای برنامه فرهنگی در شهرستان ایجاد بستر برای مشارکت عمومی، نشاط اجتماعی، معرفی توانمندی ها فرهنگ بومی و آیینی و به نمایش گذاشتن توانمندی ها است، افزود: دبیری این ستاد با مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان است.

,

مرادی با اشاره به آغاز فعالیت های این ستاد در زنجان، تصریح کرد: در شهرستان ها نیز ستاد برای اجرای مطلوب برنامه ها تشکیل می شود که فرماندار مسئولیت آن را برعهده دارد.

,

وی برضرورت استفاده از همه ظرفیت ها برای برگزاری این هفته فرهنگی تاکید کرد و گفت: تا یک ماه آینده این برنامه آغاز می شود و ضروری است برای معرفی ظرفیت های بیشتر، استعدادهای هر شهرستان شناسایی شده و برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شود.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: قرار نیست هزینه های هنگفتی برای اجرای هفته های فرهنگی خرج شود و در این زمینه از همه ظرفیت ها برای اجرای برنامه استفاده می شود.

,

معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان برنامه های خاص ادارات و دستگاه های دولتی برای هفته فرهنگی پیش بینی شود تا به صورت منسجم این برنامه ها اجرایی شود.

,

مرادی گفت: ضروری است تا دوشنبه هفته آینده برای اجرای برنامه فرهنگی از سوی فرمانداران اعلام شود تا برنامه ریزی های لازم انجام شود و این برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که تا هشتم شهریور این برنامه اجرایی شود.

,

وی با بیان اینکه در صورت قبول پیشنهادات مراسم اختتامیه استانی با حضور همه شهرستان ها همزمان با هفته دولت از دوم تا هشتم شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه