اخبار داغ

دستور توقف ساخت درمانگاه به تامین اجتماعی از سوی دانشگاه علوم پزکشی بیرجند؛

طرح درمانگاه تامین اجتماعی شمال شهر بیرجند به بیمارستان محلی تغییر کرد/ مردم در انتظار اقدام دانشگاه علوم پزشکی

طرح درمانگاه تامین اجتماعی شمال شهر بیرجند به بیمارستان محلی تغییر کرد/ مردم در انتظار اقدام دانشگاه علوم پزشکی
مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان‌جنوبی گفت: دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرده که می‌خواهد در شمال شهر بیرجند یک بیمارستان محلی ایجاد کند و بر این اساس ضرورتی ندارد که تأمین اجتماعی مرکز درمانی دیگری در شمال شهر بسازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، ساخت درمانگاه شبانه‌روزی تأمین‌اجتماعی در شمال شهر بیرجند موضوعی است که حدود دو سال پیش در رسانه‌های استان منعکس شد و نویدی برای مردم این منطقه بود. حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ساخت مرکز درمانی برای مردم این منطقه را بارها به مسئولان تأکید کرده و این موضوع در رسانه‌ها منعکس شده است و ابتدای سال 1397 نیز خبر از تأمین اعتبار و در نظر گرفتن زمین برای درمانگاه تأمین اجتماعی شمال شهر داده شد. اکنون خبرهای جدیدی در این خصوص به گوش می‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، ساخت درمانگاه شبانه‌روزی تأمین‌اجتماعی در شمال شهر بیرجند موضوعی است که حدود دو سال پیش در رسانه‌های استان منعکس شد و نویدی برای مردم این منطقه بود. , حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدباقر عبادی, حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدباقر عبادی,  نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ساخت مرکز درمانی برای مردم این منطقه را بارها به مسئولان تأکید کرده و این موضوع در رسانه‌ها منعکس شده است و ابتدای سال 1397 نیز خبر از , تأمین اعتبار و در نظر گرفتن زمین, تأمین اعتبار و در نظر گرفتن زمین,  برای درمانگاه تأمین اجتماعی شمال شهر داده شد. اکنون خبرهای جدیدی در این خصوص به گوش می‌رسد.,

 

,

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که دانشگاه علوم پزشکی به تأمین اجتماعی زمینی که کاربری درمانی دارد را تاکنون تحویل نداده و دستور توقف پروژه ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی در این منطقه را داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان‌جنوبی گفت‌وگو کردیم و آخرین وضعیت ساخت درمانگاه شبانه‌روزی تأمین اجتماعی در شمال شهر بیرجند را جویا شدیم.

,

 

,

فرزاد فیروزی مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان‌جنوبی در این خصوص در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: برای راه‌اندازی درمانگاه تأمین اجتماعی در شمال شهر بیرجند پیگیری‌های وسیعی انجام شده است.

, فرزاد فیروزی مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان‌جنوبی در این خصوص در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: برای راه‌اندازی درمانگاه تأمین اجتماعی در شمال شهر بیرجند پیگیری‌های وسیعی انجام شده است., خاورستان،, خاورستان،,

 

,

وی افزود: در آخرین وضعیت طی صحبت و مکاتبه‌ای که از طرف رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند صورت گرفته، به تأمین اجتماعی اعلام شد به صلاح است دانشگاه علوم پزشکی مرکز درمانی در شمال شهر ایجاد کنند و لذا زمین مورد نظر که کاربری درمانی دارد را به تأمین اجتماعی تحویل نداده‌اند.

, وی افزود: ,

 

,

مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان‌جنوبی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرده که می‌خواهد در شمال شهر بیرجند یک بیمارستان محلی ایجاد کند و بر این اساس ضرورتی ندارد که تأمین اجتماعی مرکز درمانی دیگری در شمال شهر بسازد.

, بیمارستان محلی,

 

,

فیروزی اظهار کرد: ما در بحث تولید خدمات زیر نظر وزارت بهداشت هستیم و چون نمی‌توانیم بدون نظر آن‌ها اقدامی کرده و باید پروانه و مجوزها را از وزارت بهداشت بگریم لذا در این مورد از تصمیم دانشگاه علوم پزشکی تمکین کرده‌ایم.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: در آخرین وضعیت اعلام شده که دانشگاه علوم پزشکی اقداماتی انجام می‌دهد و خیّری نیز پیدا شده که قرار است ساختمان و ابنیه لازم را ایجاد کرده و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهد.

,

 

,

مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان‌جنوبی افزود: فعلا به تأمین اجتماعی دستور داده شده بحث درمانگاه تأمین اجتماعی در شمال شهر بیرجند متوقف شود تا کار را خود دانشگاه علوم پزشکی انجام دهد. اگر دانشگاه علوم پزشکی به آن‌چه که گفته بیمارستان محلی در شمال شهر ایجاد کند، اقدام کند، بیشتر به نفع مردم است به دلیل این‌که امکان خدمات‌دهی بیمارستان بیشتر از مرکز درمانی است.

, مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان‌جنوبی افزود: فعلا به تأمین اجتماعی دستور داده شده بحث درمانگاه تأمین اجتماعی در شمال شهر بیرجند متوقف شود تا کار را خود دانشگاه علوم پزشکی انجام دهد. اگر دانشگاه علوم پزشکی به آن‌چه که گفته بیمارستان محلی در شمال شهر ایجاد کند، اقدام کند، بیشتر به نفع مردم است به دلیل این‌که ,

 

,

فیروزی عنوان کرد: بحث ساخت مرکز درمانی در شمال شهر لغو نشده اما به تأمین اجتماعی دستور توقف داده شده است.

, فیروزی عنوان کرد: بحث ساخت مرکز درمانی در شمال شهر لغو نشده اما به تأمین اجتماعی دستور توقف داده شده است.,

 

,

وی با اشاره به این‌که ظاهرا دانشگاه علوم پزشکی موافقت وزارت بهداشت را گرفته است گفت: ما منتظر می‌مانیم اگر دانشگاه علوم پزشکی موفق شد اعتبارات را جذب کند، خیّر پای کار آمد و به تعهداتی که بین آن‌ها بسته شده عمل شد، ما نیز خوشحال می‌شویم چراکه آن‌چه مورد نیاز مردم است فراهم خواهد شد.

, وی با اشاره به این‌که ظاهرا دانشگاه علوم پزشکی موافقت وزارت بهداشت را گرفته است گفت: ,

 

,

مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان‌جنوبی ادامه داد: اما اگر از طرف دانشگاه علوم پزشکی اتفاقی نیفتاد، این پروژه برای ما محفوظ است و مجدد پیگیری خواهیم کرد. ضمن این‌که دانشگاه نیز نظرش همین است که اگر مانعی برای ساخت بیمارستان محلی جلوی پای دانشگاه علوم پزشکی باشد اعلام کرده و زمین را به تأمین اجتماعی خواهد داد که تأمین اجتماعی پروژه ساخت مرکز درمانی را آغاز کند.

, این پروژه برای ما محفوظ است و مجدد پیگیری خواهیم کرد,

 

,

فیروزی اظهار کرد: به هرحال یک مرجع باید برای ساخت ورود می‌کرد و در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی اعلام آمادگی کرده است.

,

 

,

در روزهای اخیر چند نوبت با دانشگاه علوم پزشکی بیرجند جهت اطلاع از آخرین وضعیت ساخت درمانگاه یا بیمارستان محلی در شمال شهر بیرجند تماس گرفتیم اما موفق به برقراری ارتباط نشدیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه