اخبار داغ

چه کسی مدیرعامل پرسپولیس می‌شود؟

چه کسی مدیرعامل پرسپولیس می‌شود؟
با استعفای ایرج عرب از مدیرعاملی پرسپولیس، به احتمال زیاد مهدی محمدنبی مدیر پرسپولیس خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پس از نارضایتی بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس از عملکرد مدیریت باشگاه و ایرج عرب، اخباری منتشر شد که ایرج عرب، مدیرعامل این باشگاه در آستانه استعفا دادن است و طبق گفته برخی‌ها قرار است یکی از اعضای هیئت مدیره به عنوان مدیرعامل انتخاب شود. بازیکنان و کادرفنی هم از عملکرد عرب راضی نیستند و اوج نارضایتی آن‌ها از نحوه مدیریت باشگاه به بازی شب گذشته برمی گردد که آن‌ها با اظهار گلایه از نبود عرب در کنار خود می‌خواستند مانع از حضورش در جشن قهرمانی شوند، اتفاقی که بار دیگر با وساطت برخی بازیکنان و اعضای کادر فنی عملی نشد تا مدیرعامل سرخپوشان در توزیع مدال‌ها نقش داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در حال حاضر وزارت ورزش چندان موافق استعفای عرب نیست، اما به نظر می‌آید با توجه به شرایط مالی باشگاه پرسپولیس عرب از مدیرعاملی استعفا دهد اما در هیئت مدیره ماندنی می  شود و مهدی محمدنبی نیز مدیرعامل پرسپولیس خواهد شد.

,

گفته می شود، برانکو بیان کرده که اگر ایرج عرب مدیرعامل باشد، در پرسپولیس نخواهد ماند که تکذیب شد، اما مدیران پرسپولیس در صدد هستند تا طلب ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار یورویی او را پرداخت کنند تا مرد کروات برای پنجمین سال در پرسپولیس بماند. شنیده می شود محمدنبی با او به توافقاتی رسیده تا  در صورت اینکه مدیرعامل باشد، مرد کروات در پرسپولیس بماند.

,

قرار است برانکو بامداد فردا (سه شنبه) به کرواسی برود و باید دید وزارت ورزش و جوانان چه تصمیمی برای مدیریت خواهد گرفت، البته مازیار ناظمی، سخنگوی وزارت ورزش و جوانان در توئیتر نوشت که استعفای ایرج عرب به وزارت ورزش و جوانان رسیده، اما قطعا با آن مخالفت می‌شود و او با قدرت کارش را ادامه می‌دهد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه