اخبار داغ

تسهیلات و بیمه روستایی، پشتیبان بازنشستگی روستاییان است/آیا تدبیری برای ۷۰۰خانوار روستایی چرامی گرفته میشود؟

تسهیلات و بیمه روستایی، پشتیبان بازنشستگی روستاییان است/آیا تدبیری برای ۷۰۰خانوار روستایی چرامی گرفته میشود؟
روستاییان شهرستان چرام نیز مشکلات عدیده ای در خصوص بیمه روستایی و همچنین دریافت تسهیلات دارند که باید برای آنها تدبیری اندیشه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چرام،امروزه که روستاییان بسیاری از مواد غذایی کشور را تامین می کنند و زحمت های فراوانی در حوزه تامین دام انجام می دهند، دچار مشکلاتی همچون بیمه روستایی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چرام,
 
,
 
,
 
,
 روستاییان که تنها شغل آنها دامداری و کشاورزی است پشتوانه دیگری برای دوران بازنشستگی خود نداشته و ندارند.
,
 
,
 
,
از طرفی روستاییان شهرستان چرام نیز مشکلات عدیده ای در خصوص بیمه روستایی و همچنین دریافت تسهیلات دارند که باید برای آنها تدبیری اندیشه شود.
,
 
,
 
,
 
,
این در حالی است که اهمیت توجه به این موضوع بسیار بالا بوده چرا که در نبود روستاییان، تامین بخش زیادی از موارد مذکور انتقال مشکل می شود.
,
 
,
 
,
 
,
فرماندار چرام نیز در بازدید از مناطق عشایر نشین بخش مرکزی این شهرستان گفت: شهرستان چرام بیش از ۷۰۰ خانوار عشایری مطلق و ۳۰۰ خانوار عشایری روستایی دارد و تعداد کل افراد واجد شرایط که می‌توانند زیرپوشش بیمه قرار گیرند بیش از ۷۰۰ خانوار است.
,
 
,
 
,
هادی فتاحی اصل افزود: به منظور خدمات دهی بهتر به عشایر شهرستان چرام، اعطاء تسهیلات اشتغالزایی ارزان قیمت و آموزش رایگان در زمینه اشتغال عشایر برنامه ریزی و کارشناسی‌های لازم انجام شده است.
,
 
,
 
,
وی ادامه داد: جامعه عشایری شهرستان چرام، علاوه بر اینکه، حدود ۲۵ درصد محصولات پروتئینی، گوشتی و لبنیاتی شهرستان و شهر‌های همجوار را تولید می‌کنند نقش ارزنده‌ای در تثبیت امنیت اجتماعی ایفا می‌کنند.
,
 
,
 
,
با این اوصاف باید در تثبیت بیمه روستاییان و همچنین امنیت اجتماعی آنها مصوبات مناسبی در کمیته اعتباری شهرستان سایر کمیته‌ها به تصویب برسد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه