اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری:

تشییع شهید خرسند یک مانور و بیعت با نظام بود/ شهید بیش از 10 سال با رهبری رفاقت داشت

تشییع شهید خرسند یک مانور و بیعت با نظام بود/ شهید بیش از 10 سال با رهبری رفاقت داشت
حجت‌الاسلام احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران ظهر امروز برای عرض تسلیت به دیدار خانواده شهید خرسند رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازشیرازه، آیت الله سیداحمد خاتمی، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در دیداربا خانواده شهید خرسند گفت: تشییع شهید خرسند یک مانور و بیعت با نظام بود که وفاداری مردم را نشان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
 عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مردم‌داری شهید خرسند اظهار داشت: مردم کازرون او را دوست داشتند زیرا او بزرگ‌ترها را پدر، هم سن‌ها را برادر و کوچک‌ترها را فرزند می‌پنداشت.
,
 
,
امام جمعه موقت تهران به پیام رهبری در پی شهادت امام جمعه کازرون اشاره کرد و افزود: این پیام برای کسی بود که بیش از 10 سال با رهبری رفاقت داشت و تعابیر به کار رفته این رابطه نزدیک را نشان می‌دهد.
,
 
,
وی اضافه کرد: امام جمعه شهید کازرون ولایت‎مدار بود و سخن از امام و رهبری همواره بر زبانش جاری بود.
,
 
,
خاتمی گفت: شهید خرسند با وجود اینکه می‌توانست در جایگاه‌های کلیدی کشور باشد اما تصمیم گرفت در شهرش باشد و با صلابت و تا آخر در کازورن ماند.
,
 
,
امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: امام جمعه شهید کازرون خیلی آرام و خردورزانه، نگاه مصلحتانه به قضایا داشت و صبوری، نکته بسیار مثبت وی بود.
,
 
,
 آیت الله خاتمی با برشمردن ویژگی‌های این شهید اظهار داشت: شهید خرسند فقط امام جمعه نبود بلکه فردی ارزشی در استان و کشور به شمار می‌آمد که عالم به زمان بود و خط را گم نمی‌کرد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه امام جمعه فقید کازرون هم در عرصه جهاد نظامی هم در عرصه فرهنگی مجاهد بود، عنوان کرد: علم‌داران سه ویژگی صبور بودن، مواضع حق و بصیر بودن را دارند که این عالم این‌چنین بود.
,
 
,
 
,
تشییع شهید خرسند یک مانور و بیعت با نظام بود و وفاداری مردم را نشان /  بیش از 10 سال با رهبری رفاقت داشت/دستگاه قضا باید حکمی بدهد تا چشم فتنه را در بیاورد
, تشییع شهید خرسند یک مانور و بیعت با نظام بود و وفاداری مردم را نشان /  بیش از 10 سال با رهبری رفاقت داشت/دستگاه قضا باید حکمی بدهد تا چشم فتنه را در بیاورد,
 
,
 
,
امام جمعه موقت تهران خواستار جمع‌آوری مواضع انقلابی امام جمعه شهید کازرون شد و گفت: مجموع مواضع ایشان در طول یک دهه جمع آوری و به صورت کتاب منتشر شود.
,
 
,
وی با بیان اینکه شهید خرسند بیش از 10 سال خطبه‌های جمعه روشنگرانه بیان می‎کرد، افزود: خستگی‌ناپذیر بودن ویژگی مهم این شهید بزرگوار بود.
,
 
,
 آیت الله خاتمی خواستار اشد مجازات برای قاتل شهید خرسند شد و گفت: مجموعه نظام در این قضیه مصمم است تا نگذارند این خون هدر رود.
,
 
,
امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: دستگاه‌های امنیتی باید توجه کنند نسبت به کسانی که با لباس قاتل در شهر مانور می‌دهند پیگیر باشند چراکه امنیت زیرساختی‌ترین مسئله یک جامعه نمونه است.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه