اخبار داغ

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

امام خمینی(ره) کشور را از حلقوم آمریکایی ها بیرون کشید/ ملت ایران تحریم اقتصادی دشمن را به قدرت اقتصادی پایدار تبدیل می کنند

امام خمینی(ره) کشور را از حلقوم آمریکایی ها بیرون کشید/ ملت ایران تحریم اقتصادی دشمن را به قدرت اقتصادی پایدار تبدیل می کنند
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه امام(ره) این کشور را از حلقوم آمریکایی ها بیرون کشید، گفت: ملت ایران تحریم اقتصادی دشمن را به قدرت اقتصادی پایدار تبدیل می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوشنبه 13 خرداد در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در بندرعباس اظهار کرد: ۵۰ میلیون جمعیت کشور ما دوران انقلاب و دفاع مقدس را لمس نکرده از وضعیت فقر و فلاکت آن دوران خبر ندارند و این امر باعث سوء استفاده دشمن شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز؛,

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه با توجه به جمعیت 35 میلیونی قبل از انقلاب و 85 میلیونی حال حاضر بیش از 50 میلیون از افراد جامعه دوران قبل انقلاب و مبارزات انقلابیون، روحانیون و ظلم و جور سلطه پهلوی را لمس نکرده اند، گفت: دشمن از اختلاف نسلی سوء استفاده کرده و با جو سازی می خواهد شرایط قبل از انقلاب و دوران پهلوی را گل و بلبل نشان دهند.

,

شریف تصریح کرد: ایام انقلاب مسئولان کم تجربه و امکانات کمی وجود داشت اما با این اوضاع در مسائل سیایی و امنیتی در هیچ صحنه ای دشمن برنده نبوده و همواره انقلاب اسلامی پیروز میدان بوده است.

,

وی افزود: هزینه آبیاری و ماندگاری این انقلاب شهدای گران قدر هستند که برای تدام بخشی  راه و کلام امام(ره) از جان خود گذشتند.

,

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه امام(ره) این کشور را از حلقوم آمریکایی ها بیرون کشید، گفت: بهمن1357 دایره قدرت کره خاکی، آمریکا و ناتو و شوری بود.

,

شریف با بیان اینکه امام خمینی(ره) راه عظیمی مبنی بر گفتمان قرآن و سیره ائمه اطهار آغاز کردند، تصریح کرد: رهبر کبیر انقلاب کشور را از دامان خاندان پهلوی که نوکران حلقه به گوش آمریکایی ها بودند بیرون آورد.

,

وی عنوان کرد: کسی که نقش سفارت رژیم صهونیستی در ایران داشته در کتابش نوشته ما در تمام امور ایران نقش اول داشتیم، ۱۳ سال حکومت کشور در دست یهودیان و تمام امکانات ایران در اختیار آمریکایی ها و بعد از آن برای خاندان پهلوی بود و اگر ذره ای باقی مانده بود برای سایر افراد جامعه استفاده می شد.

,

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه عظمت ایران اسلامی به خاطر انقلابی بود که امام خمینی(ره) با مجاهدت ملت به ثمر رسانده اند، عنوان کرد: انقلاب هدیه بزرگیست که به سادگی به دست نیامده است.

,

شریف با اشاره به اینکه دشمن از رهبری مقتدارنه امام خامنه ای(مدظله العالی) می ترسد، گفت:راه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خط و مشی امام خمینی(ره) بوده به همین دلیل دشمنان ترسیده و می ترسند که این انقلاب الگو و الهام بخش برای سایر جوامع باشد.

,

وی با تاکید بر اینکه صهیونیست ها و آمریکایی ها و دنباله های داخلی آن هیچ کاری نبوده که بتوانند انجام دهند در آن کوتاهی کرده باشند، بیان کرد: آمریکا اعلام می کند صادرات نفت ابران را به صفر می رساند این آرزوی آنها محقق نمی شود زیرا ما در این راه شهید داراها و رییسی ها داده ایم.

,

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اولین باری نیست که آمریکایی ها می گویند صادرات نفت ایران را قطع می کنیم، تشریح کرد: در دوران دفاع مقدس ملت ایران در اوج جنگ با دستان خالی و اراده و هوشمندی و تدبیر اجازه ندادند آمریکایی به شعار قطع صادرات نفت آمریکا برسند.

,

شریف با بیان اینکه امروز سپاه و ارتش دو مکمل یکدیگر هستند، اظهار کرد: امام خمینی(ره) در اوایل انقلاب به درستی دشمنان را پیش بینی کردند و با تشکیل بسیج برای همراهی با ارتش هر روز اتحاد آنها بیشتر و مکمل یکدیگر شده اند.

,

وی با تاکید بر اینکه روز به روز دشمن ضعیف تر و انقلاب اسلامی قدرتمند تر می شود، خاطر نشان کرد: امروز توانمندی های دفاعی ایران اسلامی محصول تجربه در دفاع مقدس، خودکفایی، استقلال و علم ملت ایران است.

,

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه بارها از طرف آمریکا تهدید به جنگ شده ایم، افزود: در 40 سال گذشته تا کنون بارها تهدید شده ایم ولی هیچ زمانی دشمن به این اندازه ضعیف نبوده است.

,

شریف با اشاره به اینکه دشمنان می خواهند با رهبری اندیشمند دینی مبارزه کنند که حتما آن ها بازنده هستند، بیان کرد: از لحاظ دینی و بین المللی افکار نابودی انقلاب اسلامی آنها محکوم به شکست است ؛ چقدر بیگانه با فرهنگ اسلامی هستند که فکر می کنند می توانند با چهار شعار ملت را از میدان خارج کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران همواره تهدیدها را به فرصت های طلایی تبدیل می کند، گفت: ملت ایران تحریم اقتصادی دشمن را به قدرت اقتصادی پایدار تبدیل می کند زیرا دارای اخلاق برگرفته از قرآن، وحدت، انسجام ملی و دارنده رهبری حکیم است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه