اخبار داغ

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری:

امام خمینی (ره)اسلام ناب محمدی را به دنیا معرفی کرد

امام خمینی (ره)اسلام ناب محمدی را به دنیا معرفی کرد
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام خمینی (ره) به عنوان یک شخصیت علمی، استکبارستیز و احیاء کننده اسلام ناب محمدی(ص) در دنیا بود گفت: یکی از خصوصیات این اسلام استکبارستیزی و در برابر زورگویان ایستادن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در گفتگو با خبرنگار نافع، با اشاره به فرا رسیدن سالگرد رحلت امام خمینی(ره) گفت: شخصیت این مرد بزرگ یک شخصیت نه تنها کشوری ومنطقه ای بلکه به لطف الهی شخصیت جهانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع، ,

 

,

وی ادامه داد: که این مرد بزرگ با جهاد نفس اولا به خودسازی  خود پرداختند و سپس هم از اسل 1342وارد مبارزه شدند و توانستند اسلام را به دنیا معرفی کنند.

,

 

,

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: اسلامی که امام خمینی (ره) به دنیا معرفی کرد آن اسلامی است که قرآن و اهل بیت معرف آن هستند و اسلام آمریکایی و انگلیسی نمی باشد که یکی از خصوصیات این اسلام استکبارستیزی و در برابر زورگویان ایستادن  است که هشت سال دفاع مقدس یکی از این استقامت ها بود.

,

 

,

وی با بیان اینکه 8 سال دفاع مقدس که در زمان حکومت امام خمینی (ره) به ما تحمیل کردند توانست این مملکت را بیمه کند افزود: یعنی دیگر دشمنان اسلام اجازه فکر تجاوز نظامی به خودشان نمیدهند و لذا الان هم مستکبرین بخاطر استقامت ملت مساله حمله نظامی را منتفی میدانند.

,

 

,

آیت الله موسوی ااصفهانی اظهار کرد: بعد از امام راحل هم مقام معظم رهبری این انقلاب را  همانند ایشان پیش بردند و آن استکبار ستیزی، استقامت و پایبندی سبب شده است که نه تنها این انقلاب در ایران محکم تر هم بماند، بلکه در منطقه هم حرف اول را ایران اسلامی، مقام رهبری و جبهه مقاومت می زند .

,

 

,

وی با بیان اینکه ما توانستیم با آن اتحاد و سیاست گذاری های مقام معظم رهبری داعشی ها را از منطقه دور کنیم افزود: که به لطف خدا امروز این انقلاب به برکت خون شهدا،  رهبری حضرت امام و وفاداری مردم که 40 سال انقلاب و امام را تنها نگذاشتند و تا ظهور حضرت بقیه الله ادامه دارد تا پرچم به دست پرچ دار برسد.

,

 

,

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در پایان تاکید کرد: مردم باید از این تجربه موفق استفاده کامل کنند و همینطور که تا به حال استقامت کردند و این بار به منزل رسیده از این به بعد هم مطیع مقام معظم رهبری این مشکلات اقتصادی و سیاسی هم مثل مشکل جنگ و مشکلات دیگر حل خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه