اخبار داغ

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در کرج؛

انقلاب مستقل امام (ره) 2 قطب آمریکا و شوروی را به زانو درآورد/ آشفتگی بازار کشور ثمره اقتصاد لیبرالی است

انقلاب مستقل امام (ره) 2 قطب آمریکا و شوروی را به زانو درآورد/ آشفتگی بازار کشور ثمره اقتصاد لیبرالی است
حمیدرضا حاج بابایی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی دیدگاه روشن انسانی در برابر 2 قطب قدرت شوروی و آمریکا قرار گرفت و موجب شد آمریکا راهبردهای مقابله با این قدرت مستقل را در پیش گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از تیتریک، مراسم سی امین سالروز رحلت امام خمینی (ره) همزمان با 14 خرداد در مسجد امام جعفر صادق (ع) کرج برگزار شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در کرج در ابن مراسم با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در دنیا بدون نام امام (ره) شناخته شده نیست، گفت: مبارزه ایشان با امپریالیسم و استکبار جهانی ریشه دینی دارد زیرا امام (ره) برای حفظ نظام و انقلاب معتقد به داشتن یک خط روشن با غرب بود. 
,
 
,
حمید رضا حاج بابایی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی دیدگاه روشن انسانی در برابر 2 قطب قدرت شوروی و آمریکا قرار گرفت و موجب شد آمریکا راهبردهای مقابله با این قدرت مستقل را در پیش گیرد. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه در پیمان نامه شوروی و آمریکا منع گسترش سلاح‌ های هسته ‌ای مطرح شد اما آمریکا به پیمان‌های خود در این توافق نامه‌ها عمل نکرد و مسائل اقتصادی شوروی با مشکل جدی مواجه شد، اظهار داشت: امروز تفاوتی بین ترامپ و اوباما وجود ندارد. 
,
 
,
حاج بابایی تصریح کرد:  پس از انعقاد معاهدات توسط اوباما، با روی کار آمدن ترامپ، توافق نامه‌ های بین المللی پاره شد اما ایران در برابر این بدعهدی‌ ها ایستادگی کرد و امروز با موشک‌ به جای جنگ به دنبال امنیت خویش است. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه امروز هدف آمریکا آشفتگی بازار اقتصادی است، گفت: استکبار سرنوشت شوروی را برای ایران در نظر دارد در نتیجه باید مجلس به دولت کمک کرده و در جهت خدمت به مردم تلاش کنند. 
,
 
,
حاج بابایی فقدان اقتصاد اسلامی را یکی از مشکلات 40 ساله انقلاب دانست و با اشاره به اینکه اقتصاد لیبرالی فاصله های طبقاتی را روز به روز افزایش داده است، افزود: امروز اصولگرا و اصلاح طلب معنا نداشته و باید انقلابی از غیر انقلابی متمایز شود. 
,
 
,
نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به اینکه هرمسئولی در هرپستی اگر مردم را ناراضی کند و ناکارآمدی داشته باشد درخط آمریکا است اظهار داشت: کسی که مسئولیت دارد اگر دنبال کارهای اقتصادی برای خود باشد ظلم در حق جمهوری اسلامی داشته و باید در انظار عمومی با مسئولی که بد عمل می‌کند برخورد شود.
,
 
,
تصاویری از این مراسم که ایت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و جمعی از مسئولین و مردم انقلابی البرز در آن حضور داشتند را در قاب دوربین تیتریک مشاهده می کنید: 
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه