اخبار داغ

آش شور جام حذفی صدای همه را در آورده است

آش شور جام حذفی صدای همه را در آورده است
از اتفاقات تلخ اصفهان و اهواز در جام حذفی به خوبی می‌توان فهمید که عملکرد مسئولان برگزاری ضعیف بوده است و آش این اتفاق آن‌قدر شور شده است که صدای همه از این عملکرد در آمده و حتی در بازی در مقابل داماش، برخی از خود پرسپولیسی‌ها هم معتقد بودند حق داماشی‌ها تضعیف شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ شاید در سالیان قبل جام حذفی چراغ کم‎نوری بود که در حال حاضر با مجوزی که برای حضور قهرمان جام حذفی در آسیا وجود دارد و حرفه‌ای‌تر شدن فوتبال کشورمان و خروج فوتبالمان از شرایط دو قطبی، این جام اهمیت ویژه پیدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

در این دوره از رقابت‌ها این جام به یک ماراتون نفس‌گیر تبدیل شد که البته در نیمه‌نهایی هم یک فینال زودهنگام بین دو تیم سپاهان و پرسپولیس اتفاق افتاد که این بازی حواشی زیادی با خود به همراه داشت.

,

حواشی این دیدار که در اصفهان برگزار شد قبل، حین و بعد بازی ادامه یافت؛ این حواشی که دلایل مختلفی را با خود به یدک می‌کشید یک دلیل عمده در آن به چشم می‌خورد و آن‌هم خبر اختصاص سکوها بین دو تیم که به صورت 50_ 50 در نظر گرفته شده بود.

,

سپاهانی‌ها و فوتبال اصفهان می‌گفتند هم‌چین قانونی نبوده و ابلاغ نشده و مسئولان لیگ برتر هم از ابلاغ این قانون در سال گذشته خبر می‌دادند، وقتی حواشی بر سر این موضوع زیاد شد و همه منتظر بودند به صورت شفاف سازمان لیگ مکاتبات خود را از ابلاغ این قانون منعکس کند و یا حتی گفته سپاهانی قبول واقع شود با کدخدا منشی سهمیه 70_30 برای بازی در نظر گرفته شد تا این تصمیم اجرای قانون را کم‌رنگ کند چراکه تا آن زمان نه سپاهانی‌ها و نه مسئولان لیگ از چنین راهی صحبت نکرده بودند.

,

از طرفی قانون 50-50 به نظر کمی این روزها مطابق میل دو تیم سرخ آبی‌های پایتخت بود چرا که فقط در حال حاضر این دو تیم می‌توانند از این قانون در هرجایی از کشور به نفع خود استفاده کنند؛ این حواشی قبل بازی پایان کار نبود و الکلاسیکو ایران با ثبت اتفاقات تلخ شب بازی پایان یافت.

,

این دست گل مسئولان برگزاری در خوزستان به اوج خود رسید و تماشاگران داماش که بیش از 24 ساعت رنج سفر را تحمل کرده بودند که با بازی برسند، در ورزشگاه جایی برای آن‌ها نبود.

,

اتفاقات در این بازی به هر چیزی شبیه بود به جز یک فوتبال حرفه‌ای آن‌هم در فینال جام حذفی، در این بازی سید جلال کاپیتان پرسپولیس با تماشاگران صحبت کرد که بعد شکلی برای هوادارن داماش جا باز شود و سرانجام وزیر ورزش و جوانان با تماس خود به مدیرعامل داماش از او خواست تیم به میدان بیاید.

,

وزیر ورزش و جوانان توأم با این اتفاق داورزنی را مامور رسیدگی به پرونده بازی پرسپولیس و داماش می کند، صبح امروز داور زنی به همراه تورک رییس کمیته اخلاق و هم چنین حمیسی رییس حراست فدراسیون فوتبال راهی اهواز شده اند و قرار است در نشستی با استاندارخوزستان متوجه اتفاقاتی شوند که دیشب باعث نابسامانی در برگزاری بازی پرسپولیس – داماش شد؛ دیشب و توام با این اتفاق کمیته اخلاق در بیانیه ای سعید فتاحی رییس کمیته مسابقات را از کار برکنار و حیدر بهاروند و طالقانی رییس هیات فوتبال استان خوزستان را احضار کرد.

,

فینال جام حذفی به کام پرسپولیس ها گشت؛ اتفاقات این دو بازی به خوبی نشان داد برنامه‌ریزی و پیش‌بینی برای انجام مسابقه در حد یک بازی شهرستانی هم برای این بازی انجام نشده بود.

,

از اتفاقات تلخ اصفهان و اهواز در جام حذفی به خوبی می‌توان فهمید که عملکرد مسئولان برگزاری ضعیف بوده است و آش این اتفاق آن‌قدر شور شده است که صدای همه از این عملکرد در آمده و حتی  در بازی در مقابل داماش، برخی از خود پرسپولیسی‌ها هم معتقد بودند حق داماشی‌ها تضعیف شده است.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه