اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی:

مقاومت رمز اقتدار و عزت امروز مردم ایران اسلامی است/ افول آمریکا نزدیک است

مقاومت رمز اقتدار و عزت امروز مردم ایران اسلامی است/ افول آمریکا نزدیک است
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: ملت ایران اسلامی تنها با تکیه بر اصل مقاومت توانسته در ۴۰ سال گذشته با عزت و اقتدار بماند و از این پس نیز مقاوم و استوار مسیر انقلاب را ادامه می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، حجت‎الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‎های نماز عید فطر که با حضور پرشور و باشکوه مردم در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص اهمیت و نقش مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن، اظهار داشت: نصرت الهی در سایه مقاومت کسب می‌شود و باید در این زمینه ثابت قدم بمانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,
وی، افزود: ملت ایران تمام داشته‌های خود را از مقاومت کسب کرده و خداوند نیز همین موضوع را عامل اقتدار و عزت امت اسلامی دانسته است.
,
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، عنوان کرد: حضور میلیونی در روز قدس با وجود تمام مشکلات نشان داد که آرمان‌های نظام مقدس اسلامی با مشکلات اقتصادی قابل معامله نیست.
,
وی، ادامه داد: بزودی شاهد افول آمریکا خووهیم بود که تعبیر رهبر انقلاب "افول موریانه‌ای" بهترین سخن برای این افول است.
,
حجت‌الاسلام قریشی، ضمن تقدیر از عموم مردم به دلیل حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، مراسمات شب‌های قدر و برنامه‌های ویژه ماه رمضان، گفت: تقوای الهی موجب رسیدن به روشنی اخروی می‌شود و بر همین اساس باید در دنیا به خداترسی تمسک جوییم.
,
وی، ادامه داد: ماه رمضان برای تقوا و کسب خداترسی بود و باید در طول سال این خداترسی و تقوا حفظ شود.
,
امام جمعه ارومیه، بیان داشت: روز عید فطر روز اجر و پاداش است و امروز مزد بندگان ارائه می‌شود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه