اخبار داغ

همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

نماز عید فطر در شهرستان خلیل آباد اقامه شد

نماز عید فطر در شهرستان خلیل آباد اقامه شد
نماز عید فطر همزمان با سراسر کشور در نخستین روز از ماه شوال در شهرستان خلیل آباد با حضور پرشور مردم متدین و خداجوی دیار تاکستان های سر سبز برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مردم دیار تاکستان های سر سبز یکبار دیگر عطر معنویات را در فضای شهر و دیارشان پراکنده کردند و پایان ماه میهمانی خداوند را با عظمت نماز عید فطر جشن گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی, یار خراسانی,

در خجسته عید سعید فطر، شهرستان خلیل آباد یکپارچه جشن توحید و خداپرستی شد و ملت مومن، ولایت مدار و انقلابی خلیل آباد به شکرانه یک ماه عبادت و روزه‌داری، به نماز بندگی ایستادند و بهترین‌ها را از درگاه پروردگار کریم مسئلت کردند.

,

نماز عید سعید فطر در شهرستان خلیل آباد در کلیه مساجد روستاهای شهرستان برگزار شد که کانون این حضور و شکرگزاری، خیابان امام خمینی شهر خلیل آباد بود.

,

پس از قرائت قرآن برنامه بیان احکام توسط حجت الاسلام پیغمبری اجرا شد و بعد از چندین بار تکرار زیبای تکبیر روز عید، نماز ویژه این روز سعید به امامت حجت الاسلام علی ناهیدی، امام جمعه خلیل آباد برپا شد.

,

یکی از جلوه‌های درخشان نماز عید فطر در شهر خلیل آباد حضور پررنگ  پرشور نسل جوان در کنار میان‌سالان و کهن‌سالان و البته خردسالانی بود که در صفوفی به هم پیوسته، مانور وحدت و عزت و عظمت مسلمین را به نمایش گذاشتند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه