اخبار داغ

امام جمعه زنجان:

پیشرفت‌های کشور در گرو همدلی مردم و مسئولان است/ حضور مردم در راهپیمایی روز قدس توطئه دشمن را خنثی کرد

پیشرفت‌های کشور در گرو همدلی مردم و مسئولان است/ حضور مردم در راهپیمایی روز قدس توطئه دشمن را خنثی کرد
امام جمعه زنجان با اشاره به حضور پرشور مردم ایران و مسلمانان جهان در راهپیمایی روز گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس باعث خنثی شدن توطئه دشمنان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت الله خاتمی در خطبه‌های عید فطر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم سی امین سالگرد امام راحل اظهار کرد: رهبر کبیر انقلاب فرمودند که مقاومت هزینه دارد اما عقب نشینی نیز هزینه دارد و هزینه مقاومت پیروزی بوده و اما هزینه عقب نشینی نکبت٬ ذلت و حقارت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: همانطوری که اندیشه مقاومت قوی‌ترین و محکم‌ترین سلاح برای ایستادگی ملت است پس طبیعی است که دشمن تلاش می‌کند این سلاح را از دست ملت ایران بگیرد و روی اندیشه مقاومت شروع به وسوه کردن می‌کند.

,

امام جمعه زنجان افزود: نتیجه مقاومت تا به امروز حفظ استقلال و حفظ عزت بوده است و باید در برابر ترفند‌های دشمن حواسمان جمع باشد.

,

وی خاطر نشان کرد: در یک ماه گذشته دشمن 17 ناوجنگی خود را به منطقه آورد و تهدید کرد ولی مردم هیچ حراسی نداشتند و مقاومت کردند و دشمن به بی‌نتیجه بودن کار خود پی برد.

,

خاتمی با اشاره به اینکه دشمن در گذشته برای مذاکره شرط و شروط تعیین کرد ولی با نتیجه مقاومت امروز اعلام می‌کند که ما بدون هیچ شرطی آماده مذاکره هستیم افزود: امروز دشمن با بی‌نتیجه بودن تمام راه‌های توطئه‌هایشان اعلام آمادگی می‌کند که آماده گفت‌وگو است.

,

وی با اشاره به اینکه اگر مسئولان کمر همت ببندند آستین‌ها را بالا ببرند و مجادهدت و همدلی و همزبانی داشته باشند قطعا پیشرفت‌های بیشتری نصیب ایران خواهد شد بیان کرد: شرط آن این است که آمریکایی‌ها نباشند و دشمن شیطان بوده و از کارهای شیطنت آمیز خود دست برنخواهد داشت.

,

امام جمعه زنجان عنوان کرد: ملت ایران بعد از 40 سال در راهیپمایی روز قدس حضور پرشوری داشتند و این حضور پیام مهمی برای جهانیان و دشمنان داشت.

,

وی خاطر نشان کرد: دشمنان ابتدا انتقال پایتخت رژیم جعلی به قدس را مطرح کردند و بعد از آن نیز معامله قرن را باز مطرح کردند ولی خودشان به موضوع اعتراف می‌کنند که در منطقه با شکست مواجه شدند.

,

خاتمی بیان کرد: صدای شعار مرگ و بر آمریکا در تمام شهرهای ایران و بیش از 100 کشور دنیا در روز قدس بلند شد و این اقدام باعث خنثی شدن توطئه‌ دشمن شد.

,

وی بیان کرد: ملت ایران در همه صحنه‌ها حضور پرشوری دارند و  همیشه در برابر دشمن پیروز و رو سفید هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه