اخبار داغ

آیت الله شاهچراغی در خطبه های نماز عید سعید فطر:

زکات فطریه جامعه را از فقر دور می کند/ ملت ایران "مرگ بر آمریکا" را رها نمی کند/ راه مقاومت تا زنده بودن ما ادامه دارد

زکات فطریه جامعه را از فقر دور می کند/ ملت ایران "مرگ بر آمریکا" را رها نمی کند/ راه مقاومت تا زنده بودن ما ادامه دارد
نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه ملت ایران "مرگ بر آمریکا" را رها نمی کند، گفت: راه مقاومت مسلمانان در برابر دشمنان همیشه پابرجاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان در خطبه های نماز عید سعید فطر ضمن عرض تبریک به مناسبت  این عید بزرگ مسلمین محضر امام عصر ومقام معظم رهبری و ملت شریف ایران گفت:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

بزرگترین دستاورد ماه مبارک رمضان تقوا می باشد و همه ی مسلمان در این ماه به تقوا رسیده اند.

,

نماینده ولی فقیه در استان سمنان باتوجه به اینکه راه نگهداری تقوا دو عامل مراقبت و محاسبه می باشد، عنوان کرد: زکات و نماز از مطهرات هستند که انسان را از گناه پاک کرده و انسان باید به تهذیب نفس خود بپردازد.

,

شاهچراغی باتوجه به روایتی از حضرت رسول که می فرمایند نماز گناه را می ریزد همانطور که در فصل پاییز برگ ها از درختان می ریزند، عنوان کرد: نماز برگ ریزان گناه است ،قدر نماز رابدانید و آن را عزت بدارید.

,

وی در ادامه افزود: در آیه ای از قرآن کریم آمده که پیروز است کسی که زکات فطریه بدهد که دو عامل پیروزی زکات فطریه و نماز عید سعید فطر است.

,

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه زکات فطریه دارای برکات زیادی است، مطرح کرد: زکات فطریه روزه را به کمال، جامعه را از فقر پاک، و جان و مال انسان را پاک می کند.

,

شاهچراغی با بیان اینکه مرگ دشمنان به خصوص کشور های آمریکا، اسرائیل و آل سعود از آرزوی همه مسلمانان است، اظهار کرد: هرکس برای زنده ماندن  حتی یک روز ترامپ آرزو کند در ظلم آمریکا شریک است و ملت ایران مرگ بر آمریکا را هیچوقت رها نمی کند.

,

وی با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر انقلاب به مناسب ارتحال امام خمینی (ره) که فرمودند 30 سال است دشمن می خواهد جاذبه و خط امام را کمرنگ کند، گفت: جاذبه و نام امام خمینی (ره) روز به روز در بین مردم بیشتر می شود که برگزاری راهپیمایی قدس در 100 کشور از نشانه های آن می باشد.

,

نماینده ولی فقیه در سمنان با اشاره به اینکه مهم ترین خصوصیت امام خمینی(ره) مقاومت است، افزود: در مقابل دشمنان باید مقاوم بود و با دشمنان مذاکره نخواهیم کرد و تا زنده هستیم راه مقاومت را ادامه می دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه