اخبار داغ

اوج بندگی در قرچک به نمایش گذاشته شد

اوج بندگی در قرچک به نمایش گذاشته شد
مردم شهرستان قرچک پس از یک ماه روزه داری و همزمان با عید سعید فطر در نماز پرشکوه عید فطر شرکت کرده و اوج عبودیت و بندگی را به نمایش گذاشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ورامین ما؛ صبح روز چهارشنبه نماز عید سعید فطر با حضور پرشور و وصف ناپذیر مردم شهرستان قرچک در مصلای نماز جمعه، مساجد و امامزاده های واجب التعظیم شهرستان قرچک اقامه شد.
مردم شهرستان قرچک پس از یک ماه بندگی و عبودیت با حضور پرشور خود در نماز عید سعید فطر آمده بودند تا پیوندی دوباره با ذات اقدس الهی بسته و نشان دهند که برکات ماه مبارک رمضان در زندگی آنان اثرگذار بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی ورامین ما؛, ورامین ما,
,

از ساعات اولیه صبح روزعید، مکان های اقامه نماز عید سعید فطر شاهد حضور پرشور و باصلابت مردم بود به طوری که جمعیت زیاددر مسیرهامشاهده می شد.
حضور نوجوانان و جوانان در نماز عید سعید فطر یکی از ویژگی های بارز این مراسم بود به طوری که بر اساس مشاهدات بیشتر حاضران در نماز عید را آینده سازان ایران اسلامی تشکیل می دادند.

,
,

حجت‌الاسلام و المسلمین حجت‌الله اسماعیلی امام‌جمعه شهرستان قرچک در این مراسم اظهار داشت: ماه رمضان، ماه استغفار و اعتراف به گناهان و از طرف خداوند هم ماه آمرزش، ماه ویژه تخفیف و گذشت است.

,

وی گفت: باید خداوندی را که رحمتش به‌هیچ‌وجه تمام نشده و نعمتش پایانی ندارد، ستایش کرده و شکرگزار نعمات و رحمت خداوند باشیم.

,

اسماعیلی با تبریک عید سعید فطر بیان کرد: عید سعید فطر بیانگر عظمت و شکوه امت اسلامی و تجلی بندگی پروردگار متعال است.

,

وی افزود: روز بازگشت به فطرت نخستین و روز حساب‌وکتاب است و با توجه روایتی از حضرت علی (ع) هرروز که معصیت خدا در آن نباشد، آن روز عید است؛ ازاین‌رو در طول سال نیز هرروزی که گناه نکنیم آن روز برایمان عید خواهد بود.

,

امام‌جمعه قرچک با اشاره ب نماز عید فطر، بیان کرد: باید نماز عید فطر را به‌عنوان یکی از سنگرهای بزرگ قدر بدانیم و از خداوند بخواهیم طاعات و عبادات مسلمانان را در ماه رمضان قبول کرده و آخرین ماه مبارک رمضان عمرمان قرار ندهد و اگر مقرر است آخرین رمضان برایمان باشد ما را بدون مغفرت رها نکند.

,

وی در پایان گفت: از خدا می‌خواهیم در سال بعد نیز ما را بر سر سفره بندگی خود بنشاند و از فیوضات معنوی و لقمه‌های نورانی که خداوند نصیب بندگان خاصش می‌کند، بهره‌مند شویم.

, وی در پایان گفت: از خدا می‌خواهیم در سال بعد نیز ما را بر سر سفره بندگی خود بنشاند و از فیوضات معنوی و لقمه‌های نورانی که خداوند نصیب بندگان خاصش می‌کند، بهره‌مند شویم.,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه