اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

رونق تولید ملی را در دستور کار خود قرار دهیم/ مراقب باشیم دچار بازی های سیاسی و جناحی نشویم

رونق تولید ملی را در دستور کار خود قرار دهیم/ مراقب باشیم دچار بازی های سیاسی و جناحی نشویم
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: 14 و 15 خرداد یادآور پیام های زیادی است که مهم ترین آن این است که اجازه ندهیم آمریکا به کشور ما نزدیک شود و همیشه روی پای خود بایستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر اظهار کرد:  زندگی ما باید بر اساس سوره مزمل باشد و سبک زندگی خود را بر این اساس قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه خداوند از بنده خویش انتظار دارد که عبادات را جدی بگیرد  تصریح کرد: ما باید بتوانیم قسمتی از زندگی خود را به عبادات مشغول شویم و سبک زندگی اسلامی را پیش بگیریم.
 
حجت الاسلام نکونام  با اشاره به اینکه اصل در زندگی ما عبادات است  بیان داشت: با خداوند راز و نیاز کنید تا بتوانید وظیفه خود را انجام دهید و بنده خوب و بهشتی خدا شوید.

وی عنوان کرد: متاسفانه سبک زندگی ما درست نیست و باید سبک زندگی هایمان را بر اساس عبادات انجام دهیم.
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در بخش دیگر از خطبه های خود گفت: رحلت امام و قیام خونین 15 خرداد حاوی پیام های زیادی برای ملت جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی با اشاره به اینکه این دو مناسبت به ما تاکید می کند که همچنان پای عهدمان بمانیم بیان داشت: پیام هر دو استکبار ستیزی است و اجازه ندهیم که امریکا نزدیک شود اگر امریکا نزدیک شود پایش را میشکنیم .

نکونام بیان داشت: پیام این دو مقاومت ، محیا نمودن جامعه برای ظهور، شکل دهی دولت جوان و حزب الهی ، انتخاب متعهدهای نمونه برای مجلس ، شکل دهی جامعه بر اساس عبادات خدا است.

وی با اشاره به اینکه ما باید هم افزایی داشته باشیم و بهم کمک کنیم اظهار کرد : پیام 14 و 15 خرداد این است که خودکفا باشیم و به تولیدات داخلی بها دهیم.

نکونام در پایان با تاکید بر اینکه ما باید هر کداممان سهم خود را از مسائل بشناسیم و بتوانیم کاری را انجام دهیم بیان داشت: مراقب باشیم بر بازی های حزبی و جناحی گرفتار نشویم .
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه