اخبار داغ

معاون اقتصادی استاندار زنجان:

پیگیری 3 شرکت برای واردات مستقیم دام زنده به استان زنجان/ معاون اول رئیس جمهور و تعدادی از وزرا به زنجان سفر می‌کنند

پیگیری 3 شرکت برای واردات مستقیم دام زنده به استان زنجان/ معاون اول رئیس جمهور و تعدادی از وزرا به زنجان سفر می‌کنند
معاون اقتصادی استاندار زنجان از پیگیری 3 شرکت برای واردات مستقیم دام زنده به استان زنجان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرامرز نیک‌سرشت در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به انجام رایزنی‌ها برای وردات دام زنده به استان زنجان اظهار کرد: ما این آمادگی را در استان داریم و مسائل زیرساختی نیز فراهم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه اداره کل دامپزشکی، فرودگاه و جهاد کشاورزی نیز آمادگی لازم را برای تحقق این امر دارند، ابراز کرد: شرکتهای بازرگانی تجاری می‌توانند مجوزهای لازم را برای این موضوع بگیرند.

,

معاون اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به اینکه سه شرکت در استان زنجان سابقه واردات گوشت گرم را دارند، عنوان کرد: تا این لحظه سه شرکت برای وردات دام زنده اعلام آمادگی کرده و پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند.

,

وی با بیان اینکه ما در بحث مدیریتی این موضوع هیچ مشکلی نداریم، خاطرنشان کرد: باید دید که بخش خصوصی چطور کارهایش را در این زمینه پیش می‌برد.

,

نیک‌سرشت با اشاره به سفر معاون  اول رئیس جمهور به استان زنجان گفت: این  سفر بعد از ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد اما زمان دقیق سفر را  قطعی نکرده‌ایم.

,

وی بیان کرد: معاون اول رئیس جمهور در این سفر برخی از واحدهای تولیدی استان را افتتاح خواهند کرد و از نردیک مسائل استان را مورد بررسی قرار می‌دهند.

,

معاون اقتصادی استاندار زنجان اظهار کرد: در کنار این، سفر تعدادی از وزرا از جمله وزرای کار و صنعت و همچنین راه و شهرسازی نیز برای سفر به استان هماهنگ شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه