اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

مؤسسات خیریه رقیب کمیته امداد نیستند/ خروجی کار مؤسسات خیریه باید منجر به کم شدن مراجعات به نهادهای حمایتی شود

مؤسسات خیریه رقیب کمیته امداد نیستند/ خروجی کار مؤسسات خیریه باید منجر به کم شدن مراجعات به نهادهای حمایتی شود
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به فعالیت موسسات خیریه گفت: مؤسسات خیریه رقیب کمیته امداد نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; هدایت صفری امروز در دیدار با امام جمعه هیدج با اشاره به اینکه مردم نیکوکار شهر هیدج در انجام فعالیت‌های خیرخواهانه به‌ویژه در حوزه کمک به نیازمندان همواره پیش‌قدم هستند، اظهار کرد: راهبرد کمیته امداد استان زنجان در حوزه مشارکت‌های مردمی افزایش حضور و مشارکت در برنامه‌های اجرایی این نهاد برای ارائه خدمات اثربخش به نیازمندان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه از راهکارهای مهم کمیته امداد استان زنجان در حوزه توسعه مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی این نهاد مقدس و ولایی، ایجاد مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد است، افزود: رویکرد کمیته امداد استان زنجان در حوزه فقرزدایی پای‌کار آوردن مردم، ایجاد فضای سبقت در خیرات و گفتمان سازی در حوزه کمک به نیازمندان است و امروز این نگاه از طریق ایجاد مراکز نیکوکاری تقویت می‌شود.

,

صفری ادامه داد: هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری در کنار کارکردهای مؤثر فرهنگی مساجد در تقویت بعد اعتقادی و دینی جامعه و سامان پیدا کردن دین مردم در این مراکز معنوی، سامان بخشی به امور معیشتی نیازمندان، ارتقاء کارکردهای اجتماعی مساجد باهدف حفظ و ارتقاء عزت‌نفس و کرامت انسانی نیازمندان در محلات است.

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه از راهبردهای دیگر کمیته امداد استان زنجان تعامل و همکاری با مؤسسات خیریه در سطح این استان است، گفت: رویکرد کمیته امداد در تعامل با مؤسسات خیریه، ارتقاء همکاری‌های فی‌مابین باهدف هم‌افزایی در ارائه خدمات اثربخش به نیازمندان جامعه در مناطق مختلف استان زنجان است.

,

صفری ادامه داد: اعتقادداریم مؤسسات خیریه رقیب کمیته امداد نبوده و نگاه کمیته امداد به مؤسسات خیریه نگاه تعاملی و هم‌افزایی است ولی خروجی کار این مؤسسات باید منجر به کم شدن مراجعات نیازمندان به نهادهای حمایتی شود.

,

وی بابیان اینکه چالش‌های اقتصادی آثار خدمت مؤثر به نیازمندان را کم‌رنگ می‌کند، خاطرنشان کرد: تعامل، همکاری و هماهنگی بیشتر مؤسسات خیریه با کمیته امداد می‌تواند زمینه ارائه خدمات اثربخش به نیازمندان و ماندگاری خدمت ارائه‌شده را فراهم کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه