اخبار داغ

آیت الله حسینی بوشهری :

وحدت، همدلی و احساس مسئولیت کردن مردم، زمینه ساز قیام 15 خرداد شد

وحدت، همدلی و احساس مسئولیت کردن مردم، زمینه ساز قیام 15 خرداد شد
امام‌جمعه قم بابیان این‌که قیام 15 خرداد در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شده است، گفت: وحدت، همدلی و احساس مسئولیت کردن مردم، زمینه‌ساز قیام 15 خرداد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله حسینی بوشهری در گفتگو با خبرنگار قم فردا، با اشاره به قیام مردم قم در 15 خرداد سال 42 اظهار داشت: مردم انقلابی قم از همان آغاز مبارزات انقلابی امام خمینی (ره) در کنار ایشان ایستادند تا رژیم تادندان‌مسلح شاهنشاهی را سرنگون کردند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) با بینش بالا و تقوای الهی در فضایی پر خفقان، بسته و رعب‌آور دست ملت را گرفت و آن‌ها را از تاریکی به نور رهنمون کرد.

عضو خبرگان رهبری تأکید کرد: همان زمان رهبر کبیر انقلاب فرمودند که جوانان و مبارزان انقلابی ایران اکنون در گهواره‌ها هستند و روزی خواهد رسید که این کودکان رژیم و دیو شاهنشاهی را از میان بر خواهند داشت.

وی زنده نگه‌داشتن چنین روزهایی را مهم برشمرد و بیان داشت: باید ایام الهی را یادآوری کرد تا خدای‌نکرده از مسیر ، راه و هدف اصلی انقلاب منحرف نشویم.

آیت‌الله حسینی بوشهری ادامه داد: وحدت، یکدلی و احساس مسئولیت کردن مردم زمینه‌ساز قیام 15 خرداد شد که در تاریخ به‌عنوان سرآغاز یکی از بزرگ‌ترین انقلاب‌های جهان ماندگار شد.

وی توجه به سیره و راه امام خمینی (ره) را خواستار شد و ابراز داشت: قیام 15 خرداد و در ادامه انقلاب اسلامی ایران تنها هدفش تشکیل حکومت و اجرای احکام اسلامی در جامعه بود که بارها رهبر کبیر انقلاب نیز به آن اشاره کردند به همین خاطر نباید ذره‌ای از این مهم غافل شد.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور خاطرنشان کرد: امروز اگر کسی می‌گوید من امام و مکتب امام را قبول دارم باید پیرو راه رهبری باشد و در مسیری حرکت کند که ایشان برای آینده نظام در نظر گرفته‌اند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا،, قم فردا, قم فردا, ،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه