اخبار داغ

همزمان با عید سعید فطر؛

ندای" اللهم اهل الکبریا و العظمه" در سراسر استان سمنان طنین انداز شد+ تصاویر

ندای" اللهم اهل الکبریا و العظمه" در سراسر استان سمنان طنین انداز شد+ تصاویر
همزمان با پایان ماه مبارک رمضان و فرارسیدن عید فطر، نماز عید سعید فطر با شکوه هر چه تمام در جای جای استان سمنان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مرآت، همزمان با پایان ماه مبارک رمضان و فرارسیدن عید فطر، نماز عید سعید فطر با شکوه هر چه تمام در جای جای استان سمنان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

درمراسم نماز عید فطر روزه داران سمنانی بعد از یک ماه روزه داری و شب زنده داری در صفوف بهم پیوسته به شکرانه عید فطر به نماز ایستادند.

,

حضور کثیر مردم در ساعات اولیه صبح در خیابان های اطراف مصلی سمنان وتدابیر خاص ترافیکی وانتظامی شکوه خاصی به مراسم نمازبخشید.

,

مدیران اجرایی و فرماندهان انتظامی ونظامی نیز در صفوف نماز درجمع مردم سمنان حضور داشتند.

,

کاهش مشکلات سیل زدگان با طرح جهاد همبستگی

, کاهش مشکلات سیل زدگان با طرح جهاد همبستگی,

سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان پیش از شروع نماز عید سعید فطر در جمع نماز گزاران گفت: امام خمینی (ره) مصداق واقعی ایمان و عمل صالح، خدامحوری و خدا باوری بود.

,

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با توکل بر خدا و اعتقاد به اراده مردم انقلاب مردمی را شروع کرد و به پیروزی رساند، افزود: ملت و نظام با استقلال ئ عظمت به آزادی رسید.

,

دامغانی با توجه به اینکه دشمنان تا کنون توطئه های زیادی نسبت به کشور ایران داشته اند امروز در اوج قدرت و اقتدار در منطقه می درخشیم، اظهار کرد: دشمنان تمام ظرفیت های خود را بسیج کردند تا نسبت به کشور توطئه کنند که این عظمت ملت را نشان می دهد.

,

وی در ادامه گزارشی از اقدامات پاسداران وبسیجیان استان سمنان در مناطق سیل زده ارائه و عنوان کرد: یکی از طرح هایی که باعث کاهش مشکلات سیل زدگان در مناطق مختلف کشور می شود، طرح جهاد همبستگی است.

,

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه  همه ی مردم استان به خوبی در بعد مادی و معنوی برای کمک به سیل زدگان شتافتند، مطرح کرد: خدمات رسانی سپاه پاسداران و مردم استان مشت محکمی بر دهان دشمنان است.

,

دامغانی با اشاره به مشکلات منطقه کالپوش بر اثر رانش زمین در ماه‌های اخیر، گفت: و امروز کل کشور و ملت ایران در خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده بسیج شده‌اند که این یادآور خاطرات دفاع مقدس است.

,

وی همچنین به اشاره کرد و گفت: سپاه همیشه در کنار مردم بوده و در جهت رفع مشکلات آن‌ها پیشتاز است و سپاه نه‌تنها در کنار مرزها و داخل کشور در حفظ امنیت فعالیت دارد، بلکه در سازندگی و عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی هم دوشادوش ملت حرکت می‌کند.

,

اقامه نماز عید سعید فطر در 8 شهرستان

, اقامه نماز عید سعید فطر در 8 شهرستان,

نماز عید  سعید فطر همچنین در مراکز شهرستان‌، مساجد جامع و در روستاها در مساجد روستا اقامه شد.

,

 نوای «اللهم اهل الکبریا و العظمه» مردم که به صورت هماهنگ و یکپارچه در نقاط مختلف شهرستان ها به گوش رسید، صحنه‌های بی‌نظیری از عشق و دلدادگی مردم به ارزش‌های الهی را به نمایش گذاشت.

,

صندوق‌های جمع‌آوری فطریه نیز توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) و نهادهای حمایتی در مسیرهای منتهی به برگزاری نماز پرشکوه عید سعید فطر گذاشته شده بود و بسیاری از نمازگزازان قبل و بعد از اقامه نماز، فطریه خود را پرداخت کردند.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه