اخبار داغ

امام جمعه تویسرکان:

تحمیل هزینه‎های بسیار بر ملت‎ها نتیجه سازش و تسلیم در برابر کفر است/ پذیرش منطق مقاومت نجات بخش جامعه بشری

تحمیل هزینه‎های بسیار بر ملت‎ها نتیجه سازش و تسلیم در برابر کفر است/ پذیرش منطق مقاومت نجات بخش جامعه بشری
امام جمعه تویسرکان با تأکید بر اینکه پذیرش منطق مقاومت نجات بخش جامعه بشری است، دنیا مشاهده کرده که هزینه سازش و تسلیم بسیار بسیار بالاتر از هزینه مقاومت است، چرا که هر قدم که ملتی به عقب رود، دشمن خواسته های دیگر و نامبارک خود را بیشتر و بیشتر تحمیل می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در گفت و گو با خبرنگار نافع، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مراسم سالروز ارتحال امام(ره)، گفت: مقام معظم رهبری ایستادگی، مقاومت، صلابت و اقتدار را از خصوصیات بارز امام راحل(ره) برشمردند که ایشان را در دنیا به زیبایی معرفی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع،,

وی اظهار کرد: تقوا، شجاعت و مدیریت و تدبیرهای امام خمینی(ره) همه و همه برگرفته از مکتب اسلام بود و بخصوص نه گفتن به استکبار و عدم توجه به زورگویی های شرق و غرب را هم آن بزرگوار سرلوحه امور قرار داد تا به امت اسلامی بگوید راه نجات در تکیه بر اسلام و انقلاب است.

,

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه منطق مقاومت در منظر امام و رهبری، کار هر انسان پخته و عاقلی است، افزود: هیچ انسان با شرفی خود را در برابر بیگانگان و مستکبران خوار و خفیف نمی کند و یا از تهدیدهای دشمنان هراسی به دل راه نمی دهد، چرا که پشتوانه خود را خدای رحمان می داند.

,

حجت الاسلام موحدی با ابراز تأسف از وادادگی برخی در داخل که با غربزدگی از دنیای استکبار می ترسند، تصریح کرد: چگونه می توان در مکتب اسلام زیر بیرق کفر رفت، آیا مگر غیر از این است که دشمنان اسلام تا ما دست از دینمان برنداریم از مواضع شوم خود دست بر نمی دارند، پس چگونه باید به دشمن دلخوش کرد؟!

,

وی عنوان کرد: دلخوش شدن به استکباری که طرد شده آزادیخواهان جهان است، راه نجاتی به ارمغان نمی آورد، این مسئله بارها و بارها به همه ملت ها ثابت شده است، چرا که شاهد هستیم هر ملت و دولتی که تن به خواسته های دشمنان داده و از سر تسلیم با آنان وارد شده، با دور شدن از مسیر توسعه و تعالی الهی به زمین خورده است.

,

امام جمعه تویسرکان ادامه داد: در یک مقایسه سرانگشتی ایران اسلامی و عربستان می بینیم که امسال ترامپ چگونه برخورد می کند، عربستان به گفته ترامپ جنایتکار همچون گاو شیرده ای برای امریکا است و نزدیک است که همانند تفاله ای دور ریخته شود و اما ملت ایران با ایستادگی و مقاومت خود که برگرفته از آموزه های دینی است در دنیا به عنوان کشوری سرافراز شناخته می شود.

,

حجت الاسلام موحدی اظهار کرد: دنیا مشاهده کرده که هزینه سازش و تسلیم بسیار بسیار بالاتر از هزینه مقاومت است، چرا که هر قدم که به عقب برویم، دشمن خواسته های دیگر و نامبارک خود را بیشتر و بیشتر تحمیل می کند.
وی افزود: منطق مقاومت همان مسئله ای است که امام راحل(ره) و در ادامه مسیر انقلاب مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند، منطقه که نویدبخش پیروزی است.

,
,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه