اخبار داغ

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس:

منطق مقاومت تنها راه مقابله با استکبار جهانی است/ مذاکره چیزی جز خسارت عاید کشور نمی‌کند

منطق مقاومت تنها راه مقابله با استکبار جهانی است/ مذاکره چیزی جز خسارت عاید کشور نمی‌کند
نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس گفت: تجربه نشان می‌دهد هرزمانی مقاومت بیشتری در مقابل استکبار جهانی داشته‌ایم توطئه‌های آنان خنثی‌شده است و هر زمان به سمت مذاکره و چانه‌زنی با طرف غربی حرکت کرده‌ایم، دچار مشکلات بیشتری شده‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر کریمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در گفتگو با دیار آفتاب؛ در خصوص بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تنها راه مقابله با استکبار جهانی، بابیان اینکه تجربه ۴ دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که هر زمانی مقاومت بیشتری در مقابل استکبار جهانی به خصوص آمریکا داشته ایم توطئه های آنان خنثی شده است، افزود: برعکس آن، هر زمان که در طول این سال ها به سمت مذاکره و چانه زنی با طرف غربی حرکت کرده ایم، نه تنها نتیجه نگرفتیم بلکه دچار مشکلات بیشتری شده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

مذاکره چیزی جز خسارت عاید کشور نمی کند

, مذاکره چیزی جز خسارت عاید کشور نمی کند, مذاکره چیزی جز خسارت عاید کشور نمی کند,

وی با اشاره به اینکه تجارب جمهوری اسلامی نشان می دهد آمریکا هیچگاه از خوی استکباری خود دست برنداشته است، اظهار کرد: به همین دلیل هیچ‌گاه مذاکره با آمریکا به سود جمهوری اسلامی نیست و قطعاً جز خسارت و زیان چیزی عاید کشور نمی کند.

,

کریمی به تجربه مذاکرات برجامی جمهوری اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: در این مذاکرات همانطور که مشاهده می کنیم نتایج قابل قبولی برای کشور حاصل نشده است و این در حالی است که مذاکرات تنها با آمریکا صورت نگرفته و کشورهای دیگری در آن مشارکت داشتند.

,

امید به کمک دشمن خیالی خام است

, امید به کمک دشمن خیالی خام است, امید به کمک دشمن خیالی خام است,

نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان تأکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند با رویکرد مقاومت و پافشاری بر مواضع انقلابی می توان امید به کاهش مشکلات کشور داشت. همچنین با اتکا به توانمندی های داخلی خود می توان شرایط پیشرفت و توسعه کشور را رقم زد و نباید امید واهی به کمک دشمنان داشته باشیم چرا که این امید خیال خامی است که ثمری برای کشور به همراه نخواهد داشت.

,

مشکلات جامعه آمریکا نشان دهنده پوکی آن از درون است

, مشکلات جامعه آمریکا نشان دهنده پوکی آن از درون است, مشکلات جامعه آمریکا نشان دهنده پوکی آن از درون است,

وی کینه‌توزی و دشمنی آمریکا را همیشگی دانست و اضافه کرد: از طرفی شرایط جامعه آمریکا که در بسیاری از حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و بین‌المللی رو به افول است، نشان می‌دهد که این قدرت جهانی از درون تا حد زیادی پوک شده و مانند انسانی است که دچار پوکی استخوان شده و روبه‌زوال و نابودی است.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: البته باید توجه داشت که در همین شرایط نیز قطعاً آمریکا به دنبال ضربه زنی به انقلاب اسلامی است و باید آمادگی مقابله با هر شرایطی را در کشور ایجاد کرد.

,

فراهم کردن امکان بازدارندگی، نجات‌بخش کشور است

, فراهم کردن امکان بازدارندگی، نجات‌بخش کشور است, فراهم کردن امکان بازدارندگی، نجات‌بخش کشور است,

کریمی خاطرنشان کرد: همان‌طور که در بیانات رهبر انقلاب نیز نمایان بود باید دست قدرت و اقتدار را در مباحث اقتصادی، سیاسی و نظامی فراهم کرد تا امکان بازدارندگی برای کشور موجود باشد چراکه این رویکرد می‌تواند نجات‌بخش کشور باشد تا در تمامی شرایط احتمالی بتوان واکنش مقتدرانه را نسبت به آمریکا نشان داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه