اخبار داغ

در گفتگو با رئیس آتش نشانی مرکز استان؛

آخرین جزئیات از وضعیت جوان غرق شده در در رودخانه شترخون دنا

آخرین جزئیات از وضعیت جوان غرق شده در در رودخانه شترخون دنا
سه روز از غرق شدن جوان 29 ساله در تنکه شترخون پاتاوه می گذرد اما همچنان از این جوان خبری در دست نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس، 15 خرداد ماه در حوالی ظهر دو جوان در اثر بی احتیاطی در رودخانه شترخون پاتاوه  دچار غرق شدگی شدند که یکی از آنها توسط مردم محلی نجات پیدا کرد اما از سرنوشت نفر دوم هنوز هیچ خبری در دست نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 از روز چهارشنبه جست و جو برای یافتن این جوان 29 ساله ادامه دارد اما همچنان جست و جوها بدون نتیجه مانده است، در این خصوص با مدیرآتش نشانی شهر یاسوج هم صحبت شده ایم که در زیر می خوانید.

,

محمد رستمی در گفت و گو با صبح زاگرس گفت: امروز صبح نیز تیم ما به محل حادثه و غرق شدگی اعزام شدند اما هنوز به نتیجه نرسیده است  از تنگ شترخون تا روستای باگ را در حال جستجو هستیم و هنوز اثری از این جوان به دست نیامده است.

, صبح زاگرس,

وی گفت: امروز سومین روز عملیات جست و جو است مدیریت بحران استان نیز یک تیم غواصی از استان فارس برای عملیات جست و جو وارد استان کرد  که تا ظهر جست و جو کردند و بعد از آن بازگشتند، رودخانه به شدت خروشان است و غواصی در آن خیلی سخت است و کار هر کسی نیست.

,

رئیس آتش نشانی شهر یاسوج ادامه داد: بچه های استان به دلیل تعصبی که دارند همچنان پای عملیات هستند و جست و جو را ادامه می دهند این مورد مشخص است که این جوان دچار غرق شدگی شده و مورد مشکوکی نیست افرادی که همراه جوان بودند غرق شدن او را دیده اند.

,

وی عنوان کرد: عمق آب در برخی از مناطق به 10 متر هم می رسد به دلیل خروشان بودن رودخانه ممکن است به مکان های دیگری منتقل شده باشد اما این بخش که دارای عمق زیاد بود توسط نیروهای ما جست وجو شده است و امروز از شرکت گاز روستای باگ جست و جو را ادامه می دهیم امیدواریم که هر چه زودتر به نتیجه برسیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه