اخبار داغ

امام جمعه موقت سمنان:

آب به آسیاب دشمن نریزید/ شکر گزار نعمت امنیت در کشور باشیم

آب به آسیاب دشمن نریزید/ شکر گزار نعمت امنیت در کشور باشیم
امام جمعه موقت سمنان گفت: در برابر امنیت و اقتداری که در دنیا پیدا کرده اید باید قدرشناس باشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان در خطبه های عبادی سیاسی این هفته با اشاره به اینکه شکر به معنای حق شناسی است، گفت: نعمت هایی که خداوند خلق کرده است اگر درست مصرف کنیم، شاکر هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی با اشاره به اینکه در زمانی که استعمار زده بودیم قدرتمندان در فکر نابودی ما بودند، امروز به برکت ولایت دارای اقتدار و قدرت شده ایم، اظهار کرد: در برابر امنیت و اقتداری که در دنیا پیدا کرده اید باید قدرشناس باشید.

,

عبدوس  با توجه به اینکه وحدت، انسجام و همدلی دست در دست هم داد که امنیت را بدست آوریم، بیان کرد: با داشتن امنیت و اقتدار نباید آب به آسیاب دشمن ریخت. 

,

وی با بیان اینکه امروز دشمنان از قدرت بازدارندگی ما با خبر هستند، گفت: ناوهای آمریکایی حتی جرات نزدیک شدن به خلیج فارس را هم نداشتند.

,

عبدوس با اشاره به اینکه ترامپ گفته می خواهند کمک ایرانی ها باشند، افزود: امروز آمریکا ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد دلار بدهی دارد و سالانه دارای ۴۰ هزار میلیون فقیر مطلق است، فعلا به کشور خودت برسید.

,

امام جمعه موقت سمنان اظهار کرد: با مشکلات کنار می آییم و آن را رفع می کنیم و اجازه نمی دهیم عده ای با یاس در روحیه مقاومت تاثیر بگذارند.

,

وی با اشاره به نعمت نفت و گاز در سراسر ایران گفت: خداوند سرمایه عظیمی به کشور ما عطا کرده است که باید بهینه از آن استفاده شود و خام فروشی صورت نگیرد.

,

عبدوس همچنین تصریح کرد: نداشتن گران فروشی و قاچاق نشان دهنده شکرگزاری از این سرمایه هاست. 

,

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سالروز ارتحال امام(ره) بیان کرد: بالاترین و مهمترین خصیصه امام خمینی(ره) مقاومت بود.

,

وی افزود: امام در طول زندگانیش هیچ نرمشی نشان ندادند و در مقابل تهدیدها و زورگویی ها مقاومت کردند.

,

عبدوس با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۱۰۰ کشور در جهان گفت: آمریکا و اسراییل با طرح معامله قرن می خواهند کاری کنند که نام فلسطین فراموش شود که ملت مسلمان همیشه حامی فلسطینی ها خواهند بود و نخواهند گذاشت این طرح عملی شود.

,

انتهای پیام/ع

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه