اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی در چهارمحال و بختیاری:

منطق مقاومت یعنی پیروزی نهایی حق بر باطل

منطق مقاومت یعنی پیروزی نهایی حق بر باطل
کارشناس مسائل سیاسی در چهارمحال و بختیاری گفت: منطق مقاومت ملت ایران اسلامی، استکبار را در تمام زمنیه ها به زانو در آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خداداد خدادادی  کارشناس مسائل سیاسی و استاد دانشگاه در چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع عظیم و پرشور قشرهای مختلف ملت در حرم مطهر امام خمینی (ره) گفت: دشمنان با تمام توان درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند و با تحریم و تهدید و جنگ اقتصادی و روانی می‌خواهند مقاومت مردم را از بین ببرند.

خدادادی افزود: همانطور که رهبر انقلاب در این مراسم فرمودند، مقاومت هزینه دارد، اما هزینه تسلیم در برابر دشمن از مقاومت بیشتر است.

این کارشناس مسائل سیاسی در چهارمحال و بختیاری افزود: امام راحل نیزهمیشه مبارزه با استکبار جهانی را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مسائل انقلاب اسلامی می‌دانستند و بعد از ایشان نیز رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیرشان اعلام کردند که مقاومت تنها رده مقابله با استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نیز به موضوع مقاومت در برابر استکبار به‌عنوان یکی از اصول اساسی امام راحل و انقلاب اسلامی اشاره کردند اظهار کرد: هر جا در مقابل دشمن مقاومت و ایستادگی کردیم موفق بوده‌ایم و در منطقه نیز با همین مقاومت موفق شدیم دشمن تکفیری را شکست دهیم.

خدادادی  با بیان اینکه منطق مقاومت ملت ایران اسلامی استکبار را در تمام زمنیه ها به زانو در آورد افزود: مقاومت باعث عقب‌نشینی دشمن می‌شود و در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب نیز این موضوع را به‌خوبی مشاهده کرده‌ایم.

این استاد دانشگاه در چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: مقاومت و ایستادگی در برابر تهدیدات و باج‌خواهی دشمنان باعث عقب‌نشینی آن‌ها می‌شود، چون اگر در مقابل دشمن یک‌قدم عقب‌نشینی کنیم دشمن چند قدم جلو می‌آید بنابراین تنها راه ایستادگی در مقابل دشمنان مقاومت و پایداری است.

انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه