اخبار داغ

نماز جمعه سراسر استان اصفهان:

کشور نیازمند مدیریت جهادی است / برجام هزینه های زیادی را بر کشور تحمیل کرد

کشور نیازمند مدیریت جهادی است / برجام هزینه های زیادی را بر کشور تحمیل کرد
تبیین صحبت های اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد مذاکره با امریکا و هزینه های سازش از مهم ترین مجور سخنان ائمه جمعه استان اصفهان بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه این هفته کلان شهر اصفهان ضمن تبریک عید سعید فطر، صبر و تقوا را رمز رستگاری دانسته و بیان کرد: متأسفانه امسال در مواردی شاهد روزه خواری بودیم؛ این عمل در واقع محاربه با خداوند و رسول او محسوب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: امریکا راه و لحن صحبت خود را نسبت به مردم ایران تغییر داد و امروز می‌گویند بدون هیچ پیش شرطی حاضر به مذاکره است؛ این صحبت‌ها نشان قدرت مردم ایران است و امریکا متوجه شد که نمی‌تواند بر روی موضع زور و قدرت با مردم ایران برخورد کند.

,

وی تصریح کرد: سختی معیشت طبقات ضعیف و حتی طبقه متوسط جامعه باعث شده که به مسئولان مرتب تأکید کنم ملت ایران زیر فشار هستند و کشور نیاز‌مند یک مدیریت کامل و فعالیت جهادی است تا مردم را از این فشار و گرفتاری زندگی نجات دهد.

,

حجت الاسلام میردامادی تصریح کرد: امریکا دشمن ملّت ایران و اسلام است؛ همان‌طوری که مرگ بر شاه گفتیم و این امر محقق شد، بنا بر پیش بینی امام(ره) امریکا هم زیر گام‌های مردم له خواهد شد.

,
* برجام هزینه های زیادی را بر کشور تحمیل کردپ
, * برجام هزینه های زیادی را بر کشور تحمیل کردپ,
امام جمعه باغبهادران با توجه به سیره و سبک زندگی امام خمینی(ره) در طول حیات پر برکت خودشان افزود: امام خمینی(ره)در برابر تفکر غلط عده ای در برابر استکبار که می گفتند و می گویند نمی توانیم و استقامت فایده ای ندارد بحث مقاومت را مطرح کردند و در همین مسیر حرکت کردند.
,
حجت الاسلام علیرضا فرهنگ با بیان اینکه معطل کردن امورات کشور در ماجرای برجام نمونه بارزی از اعتماد به دشمن است، یادآور شد: در ماجرای برجام دشمن هزینه های زیادی را بر کشور تحمیل کرد و در آخر هم تمام تعهدات خود را زیر پا گذاشت.
,
وی تشریح کرد: هزینه مقاومت باعث رشد و تثبیت نظام می شود ولی هزینه تسلیم باعث ذلت و گرفتاری می شود تسلیم هزینه اش عقب نشینی و خود را در دامن غرب نهادن و وابستگی است، امیدواریم این روحیه مقاومت که بزرگترین درس انقلاب است را در نظام به عنوان خط مقدم جبهه مقاومت در جهان همچنان حفظ کنیم.
,
* عقب نشینی ترامپ حاکی از اقتدار جمهوری اسلامی است
, * عقب نشینی ترامپ حاکی از اقتدار جمهوری اسلامی است,
حجت الاسلام و المسلمین بهزاد حبیبی در خطبه های نماز جمعه این هفته نایین در رواق فاطمیه امام زاده سلطان سید علی(ع) به بیانات اخیر رهبری اشاره کرد و گفت: رهبری به مسئله مقاومت و ضرورت حفظ مقاومت در برابر زورگویی‌های آمریکای خیانتکار و نفی هر گونه مذاکره و عدم سازش و تسلیم در برابر آمریکا بسیار تأکید کردند.
,
امام جمعه موقت نایین خاطرنشان کرد: از مردم فلسطین دفاع و حمایت می‌کنیم؛ در ابتدا به خاطر اینکه خدا در قرآن سرزمین فلسطین را وابسته به قدس معرفی می‌کند؛ مسجدالاقصی دارای برکت است و خود این سرزمین از نظر قرآن مقدس است؛ سپس به خاطر اینکه مردم فلسطین صف مقدم و جلوی جبهه هستند و با مهاجمان قدس می‌جنگند و ضربه می‌بینند.
,
وی تصریح کرد: ترامپ که روزی برای نظام اسلامی ما شاخ و شانه می‌کشید مجبور به عقب نشینی شده و دم از مذاکره بدون هیچ پیش شرطی می زند؛ این حاکی از قدرت بالای ملت ایران است و امروز آمریکا می‌داند در چه موضع قدرتی هستیم.
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه