اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی؛

بهره‌برداری از راه‌آهن بستان‌آباد-میانه‌ در سفر پیش‌روی رئیس‌جمهور/ تزریق بودجه، نیاز شدید پروژه

بهره‌برداری از راه‌آهن بستان‌آباد-میانه‌ در سفر پیش‌روی رئیس‌جمهور/ تزریق بودجه، نیاز شدید پروژه
وحدتی گفت: برنامه‌ریزی‌هایی برای افتتاح بخشی از این پروژه انجام شده به نحوی که قرار است در سفر ریاست جمهوری به آذربایجان‌شرقی، محور بستان‌آباد تا میانه به بهره‌برداری برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، محمدوحدتی نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو باخبرنگار آناج، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌‌آهن میانه،بستان‌آباد تبریز اظهار داشت: پیشرفت کار درحال حاضر نسبت به گذشته رضایت بخش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی گفت: برای سرعت بخشی به روندتکمیل این پروژه، مذاکراتی با وزیرمحترم راه و شهرسازی انجام شده، درحال حاضر مهمترین مشکلی که پیش روی ما قراردارد، عدم تامین اعتبارات لازم است، درجلساتی که با سخنگوی سابق دولت برگزار کردیم مقرر شد، 40میلیارد به صورت نقدی به تکمیل این پروژه ملی اختصاص یابد.

,

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌هایی برای افتتاح بخشی از این پروژه انجام شده به نحوی که قرار است در سفر ریاست جمهوری به آذربایجان‌شرقی، محور بستان‌آباد تا میانه به بهره‌برداری برسد.

,

نگرانی از عدم کشش مترو تبریزدرآینده

,

وی با اشاره به معایب و مزایای این طرح گفت: به طورکلی این پروژه در محور تبریز دارای محاسن و معایبی نیز می باشد، این خط آهن درتبریزبه میدان راه‌آهن تبریز متصل خواهد شد،برای نیل به این مقصود اتصال قطارشهری از راه‌آهن تا ائل‌گولی لازم است.

,

وحدتی خاطرنشان کرد: افزایش تردد در آینده و کمبود ظرفیت ناوگان قطارشهری برای انتقال مسافر، از معایب اتصال قطارشهری به خط‌ آهن میانه بستان‌آباد تبریز می توان نام برد. در حال حاضرنیز این طرح مورد تایید مسئولان است، اصلی ترین دلیلی که برای انجام این کار وجود دارد کمبود بودجه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه