اخبار داغ

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان زنجان خبرداد

دستگیری سارقان حرفه ای با اجرای طرح انتظام بخشی پلیس در زنجان

دستگیری سارقان حرفه ای با اجرای طرح انتظام بخشی پلیس در زنجان
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح انتظام بخشی پلیس در زنجان گفت: با اجرای این طرح 7 سارق حرفه‌ای دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; ایرج خانی‎پور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تامین نظم و امنیت جامعه از وظایف ذاتی پلیس است و به منظور پیشگیری از سرقت در ایام تعطیلات عید سعید فطر گفت: ماموران انتظامی در کلانتری های استان موفق به دستگیری 7 سارق در عملیات‌های پلیسی در استمرار طرح های انتظام بخشی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , موج رسا;,

وی تصریح کرد: به منظور ایجاد فضای امن وسالم درزمینه اقتصادی سطح استان، استمرار اجرای طرحهای انتظام بخشی و مبارزه با سرقت و قاچاق کالا همواره ازاولویت های اصلی ماموریتی بوده است.

,

وی بیان کرد: درهمین راستا ماموران انتظامی کلانتریها و پاسگاههای استان موفق به کشف 9فقره خودرو مسروقه، یک فقره سرقت اماکن خصوصی، 2 فقره سرقت محتویات  و قطعات خودرو یک فقره سرقت ازساختمان نیمه کاره و  یک فقره سرقت کابل برق به همراه 7 سارق درطی چندین مرحله عملیات مجزا درطول اجرای طرح شدند که همه سارقان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

,

وی در ادامه خاطر نشان کرد: حضور پلیس در سطح جامعه باید به گونه‌ای باشد که برای خادمان و تولید کنندگاه عرصه اقتصادی جامعه امنیت و آرامش را تداعی کند و هدف اصلی پلیس از اجرای چنین اقداماتی برخورد قاطع با افراد سودجو و خاطی بوده و این اقدامات درروزهای آتی نیز با شدت کامل ادامه خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه