اخبار داغ

کارشناس هواشناسی هرمزگان:

گرم شدن هوای هرمزگان طی هفته جاری/ گروه حساس از ترددهای غیر ضروری در ساعات گرم روز خودداری کنند

گرم شدن هوای هرمزگان طی هفته جاری/ گروه حساس از ترددهای غیر ضروری در ساعات گرم روز خودداری کنند
کارشناس هواشناسی هرمزگان با اشاره به گرم شدن هوای هرمزگان طی هفته جاری گفت: با توجه به افزایش دمای استان سالمندان، بیماران و کودکان از ترددهای غیر ضروری در ساعات گرم روز خودداری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هاشم هاشمی، کارشناس هواشناسی هرمزگان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با اشاره به افزایش هوای استان طی هفته جاری اظهار کرد: با توجه به تقویت هوای گرم روی جنوب کشور و استان هرمزگان طی روزهای آینده شاهد افزایش محسوس دما در استان خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

کارشناس هواشناسی هرمزگان با بیان اینکه تقویت هوای گرم در روزهای دوشنبه و سه شنبه بیشتر احساس می شود، عنوان کرد: طی این مدت بیشینه های دما در مناطق خشک به بیش از ۴۲ درجه سلسیوس و در شرق و غرب استان به خصوص میناب، رودان و بستک با توجه به کاهش محسوس رطوبت نسبی به آستانه ۴۹ درجه سلسیوس نیز خواهد رسید.

,

هاشمی تصریح کرد: طی روزهای دوشنبه تا پنجشنبه با توجه به تقویت بادهای ۱۲۰روزه در جنوب شرق کشور احتمال خیزش گرد و غبار در مناطق شرقی هرمزگان دور از انتظار نخواهد بود.

,

وی با بیان اینکه در ساعات بعد از ظهر روزهای شنبه و دوشنبه در محدوده شرق تنگه هرمز تا جاسک با توجه به افزایش سرعت وزش باد جنوب غربی تا ۳۸ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید، بیان کرد: دریا در این محدوده متلاطم خواهد بود و شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی در بعد از ظهر خودداری کنند.

,

کارشناس هواشناسی هرمزگان خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش دمای استان سالمندان، بیماران و کودکان از ترددهای غیر ضروری در ساعات گرم روز خودداری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه