اخبار داغ

ساعتی پیش اتفاق افتاد

چهار کشته و زخمی در محور یاسوج به سی سخت+تصاویر و جزئیات

چهار کشته و زخمی در محور یاسوج به سی سخت+تصاویر و جزئیات
بعد از ظهر امروز تصادف دلخراش یک دستگاه پژوه پارس با خودروی پیکاب فنی و حرفه ای در محور یاسوج به سی سخت یک کشته و سه زخمی بر جای گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ ظهر امروز تصادف دلخراش یک دستگاه پژو پارس با خودروی پیکاب فنی و حرفه ای در محور یاسوج به سی سخت یک کشته و سه زخمی بر جای گذاشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

جلال پوران فرد رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: طبق اطلاعات واصله شاخ به شاخ شدن یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس شخصی با یک وانت پیکاب فنی وحرفه ای شهرستان دنا در محور یاسوج به سی سخت، راننده پژو پارس در دم جان باخته و دو سرنشین دیگر نیز زخمی شده است.

,

وی افزود: راننده پیکاب نیز در این حادثه زخمی شده که صدمه دیدگان به یاسوج منتقل شده اند.

,

طبق گفته شاهدان، پیکاب سانحه متعلق به "منوچهر حسن زاده" رییس اداره فنی و حرفه ای شهرستان دنا است.

,

گفتنی است این حادثه دلخراش در محور یاسوج به سی سخت و در حوالی روستای ده برآفتاب در پانزده کیلومتری شهر سی سخت رخ داده است.

,

طبق گفته شاهدان، راننده پژو پارس که در این حادثه فوت شده است "مرصاد ریاضی" برادرزاده "ابراهیم ریاضی" مدیر آموزش و پرورش شهرستان دنا بوده که این پایگاه خبری به خانواده وی تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را مسئلت دارد.

, طبق گفته شاهدان، راننده پژو پارس که در این حادثه فوت شده است , "مرصاد ریاضی", برادرزاده "ابراهیم ریاضی" مدیر آموزش و پرورش شهرستان دنا بوده که این پایگاه خبری به خانواده وی تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را مسئلت دارد.,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه