اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده خبرداد:

توزیع 17 تن شکر دولتی بین زنبورداران/ تولید سالانه 50تن عسل مرغوب صادراتی در شهرستان لنده

توزیع 17 تن شکر دولتی بین زنبورداران/ تولید سالانه 50تن عسل مرغوب صادراتی در شهرستان لنده
حکمت اله همتی از توزیع بیش از هفده تن شکر با نرخ دولتی بین زنبورداران عضو اتحادیه زنبورداران این شهرستان در چندماه گذشته خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرجهاد کشاورزی شهرستان لنده در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرلنده، با اشاره به فرصت های پیش رو برای توسعه کشاورزی و دامداری و توجه ویژه به زنبورداری در این شهرستان گفت: اجرای زیرساخت های مهم حوزه کشاورزی و دامداری در روستاهای دو بخش مرکزی و موگرمون از مهمترین سیاست های جهاد کشاورزری در این شهرستان در چند سال گذشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

وی افزود: اعطای تسهیلات مختلف از محل های صندوق توسعه روستایی و بنیاد علوی در سطح شهرستان لنده باعث شده است تا از ظرفیت های موجود در توسعه بخش های دامداری و کشاورزی به نحو احسنت استفاده شود.

, .,

حکمت اله همتی در ادامه تصریح کرد: شهرستان لنده از جمله شهرستان های دارای دو اقلیم همزمان سردسیری و گرمسیری با پوشش متنوع گیاهی است که این موقعیت فوق العاده فرصت های سرمایه گذاری در حوزه زنبور عسل را با تولید بهترین و مرغوب ترین عسل را فراهم کرده است.

, .,

وی تاکیدکرد: به منظور حمایت از بخش زنبورداری و رفع نیازمندی های آنان در چند ماهه گذشته بیش از هفده تن شکر بین زنبورداران عضو اتحادیه زنبورداران شهرستان لنده با نرخ مصوب دولتی توزیع شده است.

,

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان لنده گفت: سالانه بیش از پنجاه تن عسل مرغوب و با کیفیت در شش هزار کلنی زنبور عسل این شهرستان تولید و بخشی در شهرستان و مابقی نیز به سایر استان های کشور صادر می شود.

, .,

همتی در ادامه گفت: انتظار داریم زنبورداران عزیز جهت احیا  وفعالیت بیشتر تعاونی زنبورداران شهرستان اقدام به افزایش سرمایه خود همت گمارند تا تعاونی بتواند خدمات بیشتر وبهتری ارائه نماید.

,

وی خاطرنشان کرد: به ازای هر کلنی زنبورعسل مبلغ ۲۵۰هزارتومان تسهیلات سرمایه درگردش درکارگروه اشتغال شهرستان مصوب وبه بانک سینا از محل اعتبارات بنیاد علوی ارسال گردید که ماهیانه ۱۰نفر از پرونده های ارسالی پرداخت خواهد شد.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه