اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

هزینه مقاومت کمتر از سازش است/ مقاومت ریشه در تاریخ ملت ایران دارد

هزینه مقاومت کمتر از سازش است/ مقاومت ریشه در تاریخ ملت ایران دارد
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه هزینه مقاومت بسیار کمتر از تسلیم شدن است گفت: هزینه های تسلیم را در صحنه های بین المللی مشاهده می کنیم مانند سقوط مراکش و سقوط مصر ، که همگی حاصل سازش بود، در مقابل هزینه مقاومت، پیروزی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسن غفاری فر در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: ایران آغازگر هیچ حرکت خشونت آموزی نبوده است، در این صدسال اخیر ایران در معرض تهدید و تحریم بوده ، دشمنان شاه را به ملت ایران تحمیل کردند اگر مردم راضی به این مسئله بودند که قیام نمی کردند تا شاه را بیرون کنند مردم ایران  حقارت تحمیل شده متجاوزان به این کشور را نمی خواستند به همین خاطر 50هزار شهید برای این مقاومت دادند تا انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

استاد حوزه دانشگاه بیان داشت: مقاومت ملت ایران قبل از تشکیل جمهوری اسلامی ایران شروع شده بود که اوج آن سال‌های 56 و 57 بود رژیم پهلوی تا دندان مسلح بود و آمریکا در ایران نفوذ کرده بود و در برابر مقاومت مردم ایران می گفتند مشت در برابر درفش پیروز نمی شود و دل ملت ایران را خالی می کردند تا دست از مقاومت بردارند.

مقاومت 100ساله ملت ایران

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: ملت ایران شاه را بیرون کردو حکومت اسلامی تشکیل شد اما مقاومت همچنان ادامه داشت زیرا دشمنی ها همچنان علیه ملت ایران ادامه داشت، همین مردم سفارت آمریکا را تسخیر کردند آن‌هایی که این روزها می گویند از تسخیر لانه جاسوسی پشیمان هستند باید به آن‌ها گفت شما لانه جاسوسی را تسخیر نکردید که پشیمان شوید این ملت و مقاومت ملت بود که لانه جاسوسی را تسخیر کردند اگر شما هم نبودید گروه دیگر سفارت آمریکا را تسخیر می کردند زیرا اگر ملت و امام خمینی(ره) از این حرکت حمایت نمی کردند شما اکنون مجازات شده بودید و امروز در صحنه سیاسی حضور نداشتید تا اعلام پشیمانی کنید.

غفاری فرد افزود: این ملت ایران بودند که شروع به مقاومت کردند و متجاوزان را بیرون کردند مقاومت مسئله دیروز و امروز ملت ایران نیست مقاومت ریشه در تاریخ ملت ایران دارد این موضوع را تاریخ شهادت می دهد این مقاومت و دستاورد مقاومت امانتی است که  اکنون به دست ما رسیده است، نخبه گان خائن و خسته از مقاومت ایران امروز در صحنه اقتصادی و مذاکره شکست خورده و در حال عقب نشینی هستند.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: مقاومت تصمیم حکومت و تصمیم یک فرد نیست بلکه مقاومت گزینه انتخابی ملت ایران است البته در طول این 40 سال از عمر انقلاب مانند دیگر انقلاب ها برخی از افراد نفوذ کرده اند و با استفاده از پول، قدرت و رسانه می خواهند مقاومت را شکست خورده جلوه دهند و راه سازش را به مردم تحمیل کنند سازشی که تجربه ثابت کرده هیچ وقت ثمر بخش نبوده است.

نتیجه سازش همیشه شکست بوده

وی تأکید کرد: این تیم که مقاومت ملت ایران را تضعیف می کنند و از سازش حرف می زنند سه دوره بعد از پیروزی انقلاب اسلامی  مذاکره کرده و شکست خوردند این گروه وقتی روی کارآمدند وارد سازش و مذاکره شدند نتیجه مذاکره هیچ حاصلی برای مردم ایران نداشت سال 64 با آمریکا کنار آمدند اما چیزی از جنگ تحمیلی کم نشد جام زهر را به امام نوشاندند اما آمریکا با وجود این عقب نشینی با ایران کنار نیامد و چیزی عاید ملت ایران نشد .

کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: عقب نشینی سازش کاران ادامه داشت تا دولت اصلاحات انقلاب اسلامی را که با کلمه لا اله الا الله و دفاع از محرومان و استکبار ستیزی شروع شد در سال 76 به گفتگوی تمدن ها ختم کرد، یعنی یک طرف یک تمدن غربی ضد انسانی، ضد بشری و ضد اخلاقی باشد و یک طرف یک تمدن اسلامی  و انسانی قرار باشد، این یعنی عقب نشینی از آرمان های انقلاب، اما این عقب نشینی نتیجه ای جز شکست و تضعیف و بسته شدن سایت های هسته ای برای ایران نداشت.

استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: در فتنه 88 مقاومت مردم ایران را تضعیف کردند و دشمن را گستاخ کردند و نتیجه آن جز شکست نبود اکنون 6 سال است که مدام از مذاکره و سازش و عقب نشینی از مقاومت صحبت می کنند که نه تنها نتیجه ای نگرفتیم بلکه تحریم ها بیشتر شد.

غفاری فر گفت: در دیدار اخیر وزیر امورخارجه ایران با نخست وزیر پاکستان ظریف به وی اعلام کرد پیامی از رهبر انقلاب اسلامی ایران برای شما دارم که شما وارد ائتلاف علیه یمن نشوید نخست وزیر پاکستان همان‌جا اعلام کرد چشم، آقای ظریف بیان می کنند تعجب کردم یک دیپلمات به این سرعت چشم نمی گوید! در مقابل نخست وزیر پاکستان گفت تجربه نشان داده هر کشوری در منطقه با ایران همسو بود پیروز شد مانند یمن، سوریه، عراق و لبنان و هر کشوری که به آمریکا پناه برده یکی بعد از دیگری سقوط کرده است، این یعنی مردم ایران مقاومت خود را صادر کرده اند.

هزینه مقاومت کمتر از سازش است

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به این که  اگر تا دیروز مقاومت هزینه زیادی داشت اما امروز با پیشرفت های زیادی که جمهوری اسلامی ایران حاصل کرده هزینه مقاومت بسیار کمتر از تسلیم شدن است گفت: هزینه های تسلیم را در صحنه های بین المللی مشاهده می کنیم مانند سقوط مراکش و سقوط مصر؛ در مقابل هزینه مقاومت، پیروزی است زیرا زیرساخت های مقاومت در داخل کشور وجود دارد همین تفاوت صحبت های ترامپ در سه مرحله که ابتدا تهدید می کرد اما بعداً ادبیات ملایم‌تری به کار برد نتیجه مقاومت ملت ایران بود.

وی افزود: امروز علاوه بر اینکه زیرساخت‌های اقتصادی برای مقاومت وجود دارد بلکه زیرساخت های نظامی نیز برای مقاومت تأمین شده است و این را دشمنان به خوبی می دانند، نتایج مقاومت و تسلیم را مردم عملاً مشاهده کرده اند و نهایت گزینه مقاومت را برگزیده اند.



انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,
,
,
,
, مقاومت 100ساله ملت ایران,
,
,
,
,
,
,
,
, نتیجه سازش همیشه شکست بوده,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, هزینه مقاومت کمتر از سازش است,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه