اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی در گفت‎وگو با صبح زاگرس:

امروز نتیجه مقاومت را در سوریه می‎بینیم/ نتیجه گفتمان مقاومت دست و پا زدن آمریکاست

امروز نتیجه مقاومت را در سوریه می‎بینیم/ نتیجه گفتمان مقاومت دست و پا زدن آمریکاست
سید هادی میر حسینی گفت: امروزه و با تجارب به دست آمده در چهل سال گذشته به همه ما و ثابت شد که تنها راه مقاومت در برابر زیاده خواهی دشمنان مقاومت و ایستادگی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص منطق مقاومت بیان کرد: پیروزی جمهوری اسلامی در شرایط حساس منطقه ای و نبرد مستقیم با زورگویان عالم در برهه های حساس در جهانی که بر محور دو ابرقدرت شرق و غرب می چرخید یک حرکت رو به جلو با رویکرد و فصل جدیدی به نام مقاومت در جهان رقم خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

هادی میرحسینی بیان کرد: تجارب ارزشمند چهار دهه گذشته جمهوری اسلامی اعم از جنگ، دفاع، مذاکره و سایر مباحث به خوبی به ما نشان داده است که تنها راه شکست برنامه های دشمنان ایستادگی و مقاومت در خصوص مطالبات به حق خودمان است.

,

وی تصریح کرد: فطرت ذاتی دشمن برپایه قلدری و زورگویی بسته شده است چرا که این ابزار مهم در مذاکرات و راهبردهای دشمن چنان از منظر قدرت خودنمایی می کند که باعث ایجاد رعب و وحشت در طرف مقابل می شود و همین است که مذاکرات چندان نتایج مطلوبی به همراه نداردچرا که از منظر ایستادگی و مقاومت نبوده است.

, .,

وی افزود: تاریخ همواره بهترین درس برای ما بوده و خواهد بود چرا که نتایج مذاکره و مقاومت در برابر خواسته های ملت ها بهترین تجربه اعم از شکست و پیروزی را در منظر ما عیان خواهدساخت.

,

این کارشناس علوم سیاسی تاکیدکرد: در طول تاریخ این کشور هرگاه از مواضع مقتدرانه خود کوتاه آمدیم یا بخشی از کشور را تسلیم کردیم و یا شکست و تجربه های تلخی را تجربه کردیم که امروز در تاریخ از آن به عنوان خیانت حکایت و نقل می شود.

,

میرحسینی گفت:برجام تجربه شکست تلخی است که از گذشته درس نگرفته ایم و بازهم نتیجه سازش و مقاومت را به عینه تجربه کردیم که اگر از مواضع قاطع در برجام سخن می گفتیم بدون شک نتیجه آن به گونه ای دیگر رقم می خورد و وقتی امریکا از آن خروج می کرد باید ما نیز با قاطعیت در مقابل این تجربه تلخ پاسخی قاطع می دادیم.

, .,

وی در ادامه تاکیدکرد: امروز باید نتیجه مقاومت را در سوریه ارزیابی کرد که گفتمان مقاومت و گفتمان مذاکره را وقتی در همین برهه تاریخی می بینیم به مقاومت خویش وشکست مفتضحانه دشمن افتخار می کنیم که تجربه ای مهم و حیاتی برای جبهه مقاومت در جهان بوده است.

,

کارشناس مسائل سیاسی گفت: عجز ما در مذاکرات و ناتوانی در برابر استیفای حقوق ما از این مذاکرات باعث شده نه تنها امریکا از برجام خارج شود بلکه اروپایی هم به تعهدات خود عمل نکنند.

,

میرحسینی گفت: امروز و با مقاومت و ایستادگی بر شاخص های مقاومت از سوی مقام معظم رهبری شاهد آن هستیم که ایشان به صراحت تمام فرمودند: نه جنگ می شود و نه مذاکره می کنیم. که نتیجه این گفتمان قاطع به دست و پا زدن امریکا و ارسال واسطه های مختلف برای میانجیگری برای مذاکره رو در رو است که ایران نیز از مواضع قدرت در برابر آنان ایستاده و همه به خوبی می بینیم که دارند التماس می کنند.

,

وی در پایان تاکیدکرد: منطق مقاومت ریشه در عقلانیت، فطرت و تجربه دارد و مذاکره با گردن کلفت هایی که پایبند به عهد نیستند و مذاکره را برای تثبیت فشار ها می خواهند نه منطقی است، نه عقلانی است و نه با فطرت انسان سازگاری دارد، لذا باید با دشمن از موضوع اقتدار و مقاومت مقابله کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه