اخبار داغ

آغاز مرحله غربالگری طرح بسیج ملی کنترل فشارخون در شهرستان کنگان+ تصویر

آغاز مرحله غربالگری طرح بسیج ملی کنترل فشارخون در شهرستان کنگان+ تصویر
مرحله دوم غربالگری طرح بسیج ملی کنترل فشارخون از امروز 18خردادهمزمان با سراسر کشور در شهرستان کنگان آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس، به مناسبت طرح بسیج ملی کنترل فشارخون بالا فاز عملیاتی و اجرایی همزمان با کلیه شهرستان های استان درتاریخ 18خرداد 98 با حضور معاون سیاسی ، اجتماعی فرماندارورئیس سازمان  هلال احمر ورئیس اصناف و... با حضور رئیس شبکه و معاونین در مرکزخدمات جامع سلامت قدس آغازگردید.
دراین نشست رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کنگان اظهار داشت: همه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت روستایی به همراه 5 ایستگاه سیار و 13 ایستگاه ثابت در شهرستان کنگان  به مدت یک ماه برای اندازه‌گیری فشارخون آمادگی کامل دارند.
از ۱۸خرداد تا ۱۵ تیر همه روزه در دو شیفت صبح و عصر با مراجعه به مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، مراکز خدمات جامع سلامت، خانه‌های بهداشت و ایستگاه‌های ثابت و سیار، فشارخون خود را به طور رایگان اندازه‌گیری کنند.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان  گفت: در این طرح افراد بالای ۳۰ سال، مادران باردار و بیماران کلیوی شهرستان کنگان پایش خواهند شد و آموزش‌های لازم در خصوص خطرات و نحوه کنترل بیماری فشارخون به آن‌ها داده خواهد شد.
معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری  خاطرنشان کرد: در این طرح ملی همه ارگان‌ها با وزارت بهداشت همکاری خواهند کرد و در شهرستان کنگان  نیز ازظرفیت نیروهای امدادی هلال‌احمر،  استفاده خواهد شد تا این طرح با پوشش کامل‌تری اجرا شود.
 مهندس خلیل جوکار افزود: از مردم دعوت می‌شود جهت سنجش فشارخون خود به مراکز و پایگاه‌های سنجش فشارخون مراجعه کنند.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان  گفت: شهروندان علاوه بر مراجعه حضوری می‌توانند تا ۱۵ تیر ماه اطلاعات فشارخون خود را در سامانه خود اظهاری بسیج ملی کنترل فشار خون بالا، به نشانی www.salamat.gov.ir ثبت کنند
درپایان جهت کلیه مسئولین شهرستان شرکت کننده دراین طرح مرااقبت  انجام گرفت ودرسامانه سیب ثبت گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس،,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه