اخبار داغ

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

به دلیل ظرفیت های نیروی انسانی توقعات ما از همدان بیشتر است

به دلیل ظرفیت های نیروی انسانی توقعات ما از همدان بیشتر است
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه همدان زیست بوم حاصلخیزی است گفت: به دلیل ظرفیت های نیروی انسانی از همدان توقعات خاصی می رود و توقعات ما از همدان متناسب با ظرفیت این زیست‌بوم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نافع، حجت الاسلام محمد قمی در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان که پیش ظهر امروز در سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، گفت: تعبیر رهبر انقلاب از امام خمینی(ره) این است که او به همه فهماند علی وار زیستن افسانه نیست. به تعبیر رهبر انقلاب امام تا مرز های عصمت پیش رفت و امام نشان داد تا مرز عصمت پیش رفتن هم افسانه نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با بیان اینکه امام دست جامعه را گرفت افزود: انقلاب ذات و حقیقتش و گام اول و دومش تفاوتی نمی کند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خاطر نشان کرد:  امام خمینی (ره) عارف بود مفسر قرآن بود، فقیه بزرگی بود اما آن چیزی که امام را متفاوت کرد جهاد فی سبیل الله بود.

,
,

حجت الاسلام قمی عنوان مرد: چیزی که باعث شد امام متفاوت باشد نصرت الهی بود.

,

وی با بیان اینکه ایمان امام و عمل خالصانه و مجاهدانه امام باعث شد که جوانان به مسیر او بیایند تاکید کرد:امام خمینی (ره) جامعه را به میدان آورد و یکی از دلایلی که باعث اعتماد مردم و جوانان به امام شد اخلاص و مجاهدت امام بود.

,


رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به دلیل دیگر اعتماد مردم و جوانان به امام ادامه داد: مکتب امام دلیل دیگر این اعتماد بود. مکتبی که حرفه ای نو و تازه ای زد و الان هم همان تازگی و طراوت و جذابیت در مکتب امام وجود دارد.

,
,

حجت الاسلام قمی با بیان اینکه جان مایه گام دوم  فصل مشترک ما است عنوان کرد: ما حقیقت انقلاب اسلامی و نجات بخش بودن مکتب امام را باور داریم و به این سادگی ها از دست نمی‌دهیم.

,

وی با اشاره به ظرفیت های انسانی در همدان تاکید کرد: این زیست بوم حاصلخیز است و از همدان توقعات خاصی می رود و توقعات ما از همدان متناسب با ظرفیت این زیست‌بوم است.

,

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بار دیگر با بیان اینکه مکتب امام  را اجازه نمی دهیم فراموش شود تصریح کرد: اگر مکتب امام را فراموش کنیم قطعاً سیلی خواهیم خورد.

,

حجت الاسلام قمی گفت: ما در سازمان تبلیغات اسلامی خادمین فرهنگی هستیم و توقع بنده این است که همه کمک کنند که یک اتفاق بزرگی رقم بزنیم.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه