اخبار داغ

فرماندهی انتظامی استان همدان:

لازمه عبور از تحریم‌های سخت مدیریت جهادی است

لازمه عبور از تحریم‌های سخت مدیریت جهادی است
فرماندهی انتظامی استان همدان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان رزن گفت:ما همه در حریم دولت کریمه قرار گرفته ایم و این وظیفه همه مارا سنگین کرده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، سردار بخشعلی کامرانی صالح با بیان اینکه امروز در نظام اسلامی ما با توجه به شرایطی که در کشور ما حاکم است و افق و دورنما توسط رهبری مشخص شده است افزود:باید هر کس به تکالیف خود مسلط باشد و بخوبی آن را انجام دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با بیان اینکه هر کس در هر عرصه ای هستند باید تکالیف خود را نسبت به خدمت به مردم انجام دهند ادامه داد:در حوزه امنیت،اقتصاد و فرهنگ باید به وظایف عمل کرد.

,

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن از تمام مسیرها و عوامل استفاده میکند اضافه نمود:امسال سال سخت اقتصادی را داریم و در سه ماهه نخست با هدایت‌های رهبری دولت شرایط  مدیریت کرده است.

,

کامرانی صالح تصریح کرد:امروز جامعه ما نیازمند مدیریت جهادی است یعنی شبانه روز تلاش کردن و اگر چنین شود از گردنه های سخت عبور خواهیم کرد.

,

وی ادامه داد:در رونق تولید نقش و جایگاه پلیس باید بررسی شود .
برای سرمایه گذار و ایجاد امنیت نقش مهمی است .در حوزه جلوگیری از قاچاق بسیار مهم است به طوری که در سه ماهه نخست بیش از ۳۵ میلیارد کشفیات داشتیم.

,
,

عضو شورای تامین استان همدان اظهار کرد: پلیس باید در تراز نظام اسلامی قرار بگیرد.توفیقات فراوانی در حوزه پلیس داشته این اما تلاش میکنیم به افق نظام برسیم.

,

شعار پلیس شعار جامع محوری است ،بخشی از توان ما در حوزه فضای مجازی بکارگیری شده است.

,

کمتر از ۲۰ ساعت قاتل طلبه همدانی به دام افتاد و این با مجاهدت‌ها صورت میگیرد .
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه