اخبار داغ

مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان:

هیچ راهی جز اعتماد و تکیه به مکتب امام ره و حرکت در مسیر امام نداریم

هیچ راهی جز اعتماد و تکیه به مکتب امام ره و حرکت در مسیر امام نداریم
مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه هیچ راهی جز اعتماد و تکیه به مکتب امام و حرکت در مسیر امام و فهم درست مکتب امام(ره) نداریم گفت: باید حرکت های خود را بر مدار حرکت خدا تعریف کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،  محمدهادی نظیری در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان که پیش از ظهر امروز در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه اراده خودمان را در مسیر اراده خدا تعریف کنیم اظهار داشت: تلاشمان باید در مسیر تحقق اهداف خدا که اقامه دین در بستر عالم است باشد.
وی افزود: هیچ راهی جز اعتماد و تکیه به مکتب امام و حرکت در مسیر امام و فهم درست مکتب اما نداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,
,

مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های استان تاکید کرد: استان همدان به مدد شهید همدانی ظرفیت و نیروی انسانی خوبی دارد و برای ورود موثر استان در عرصه تمدن سازی و تحقق جامعه آرمانی ظرفیت دارد.

,

حجت الاسلام نظیری با اشاره به سرمایه عظیم و ظرفیت‌های عظیمی در استان خاطر نشان کرد: حرکت های خودمان را بر مدار حرکت خدا تعریف کنیم و حرکت ما باید بر اساس الگوهایی باشد که خدا جلوی ما قرار داده است.
وی گفت:در جاهایی که ما نمی توانیم پیش برویم حرکت های خودمان را بر مدار حرکت خدا تعریف نمی‌کنیم.
مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه
امام خمینی ره  توحید را در بستر حوادث اجتماعی نشان به مردم نشان می‌دادند بیان کرد: وقتی خرمشهر آزاد شد امام فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد و این یعنی نشان دادن توحید در بستر حوادث اجتماعی.
انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه