اخبار داغ

سرمربی جدید تیم پارس جنوبی جم:

اولین هدفم جوان‎گرایی و بومی‎گرایی است

اولین هدفم جوان‎گرایی و بومی‎گرایی است
سرمربی جدید پارس جنوبی جم ابراز امیدواری کرد با حمایت های هواداران خونگرم این تیم نتایج خوبی به دست می آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، فراز کمالوند سرمربی جدید پارس جنوبی درباره قبول هدایت تیم پارس جنوبی جم گفت: حضور من در پارس جنوبی دو دلیل اصلی داشت؛ یکی حضور مهندس رضاییان به عنوان یک مدیر فوتبالی و کاربلد و دیگر داشتن هواداران خونگرم در استان بوشهر به خصوص شهرستان جم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی ادامه داد: در لیگ هفدهم با نفت آبادان به جم سفر کردم و شور و هیجان و نشاط را نزد مردم جم دیدم. همین موضوع باعث علاقه‌مندی‌ بیشترم برای حضور در پارس جنوبی شد. من در هر تیمی حضور داشتم ارتباط خوبی با هواداران داشتم. در کرمانشاه، تبریز ، آبادان و… همیشه ارتباطم با هواداران نزدیک بوده و الان هم خوشحال هستم که در کنار یک تیم پرهوادار و خوب دیگر حضور دارم.

,

سرمربی جدید پارس جنوبی گفت: وجود مهندس رضاییان به عنوان یک مدیر کاربلد و فوتبالی موفق بسیار تاثیرگذار بود تا پیشنهاد پارس جنوبی جم را پذیرا باشم. من جلسات متعددی را با آقای رضاییان و هیات مدیره باشگاه پارس جنوبی برگزار کردم و در نهایت به جمع‌بندی رسیدیم و قراردادی دوساله امضا شد.

,

کمالوند درباره اهداف خود در پارس جنوبی تاکید کرد: هدف اول ما در پارس جنوبی جوانگرایی انجام دهیم که در این مسیر چشم به نفرات بومی استان داریم. حدالامکان از مربیان بومی نیز در کادرفنی استفاده می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. مردم خونگرم جم نشان دادند که چقدر تیم شان را دوست دارند و انشاالله با ارتباط خوبی که با مردم می‌گیریم می‌توانیم روزهای خوبی را در کنار یکدیگر رقم بزنیم.

,

وی در پایان افزود: جا دارد از آقای مهندس موسوی مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی و مهندس رضاییان مدیرعامل محترم باشگاه بابت اعتمادشان تشکر کنم. به زودی با بررسی همه جوانب و طی جلساتی که با مدیرعامل باشگاه خواهیم داشت نسبت به بستن تیمی خوب اقدام می‌کنیم تا روزهای خوبی را در لیگ برتر تجربه کنیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه