اخبار داغ

رئیس پلیس راه هرمزگان:

کاهش ۲۴ درصدی تخلفات جاده ای هرمزگان در ماه رمضان

کاهش ۲۴ درصدی تخلفات جاده ای هرمزگان در ماه رمضان
رئیس پلیس راه هرمزگان با اشاره به کاهش 24 درصدی تخلفات جاده ای در ماه مبارک رمضان سال جاری عنوان کرد: برخود با متخلفان جاده ای در ماه رمضان سال گذشته 76 هزار و 679 فقره صورت گرفته و در سال جاری با 58 هزار و 520 فقره متخلف برخورد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علی اسفندانی، رییس پلیس راه هرمزگان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با بیان اینکه در ماه های رمضان، محرم و صفر هر ساله کاهش چشمگیری در تخلفات صورت می گیرد، اظهار کرد: رعایت کردن قوانین توسط مردم در ایام مذهبی سال به خصوص این سه ماه در زمینه های مختلف کاهش صورت می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

رییس پلیس راه هرمزگان با اشاره به کاهش 24 درصدی تخلفات جاده ای در ماه مبارک رمضان سال جاری عنوان کرد: برخود با متخلفان جاده ای در ماه رمضان سال گذشته 76 هزار و 679 فقره صورت گرفته و در سال جاری با 58 هزار و 520 فقره متخلف برخورد شده است.

,

اسفندانی افزود: به وسیله 82 دستگاه دوربین ثابت و 34 دستگاه دوربین سیار تخلفات جاده ای هرمزگان توسط پلیس راه استان ثبت می شود.

,

وی با بیان اینکه عدم توجه به جلو از مهمترین علل تصادف در جاده های هرمزگان است، تصریح کرد: خستگی، خواب آلودگی، صحبت با تلفن همراه از اولین علل تصادف،  تجاوز و انحراف به چپ که باعث تصادف رخ به رخ می شود دومین علت و عدم رعایت حق تقدم از سومین علل تصادف در جاده های هرمزگان به شمار می رود.

,

رییس پلیس راه هرمزگان با بیان اینکه بیشترین تصادفات جاده ای استان توسط موتورسیکلت و خودروهای سواری صورت می گیرد، گفت: سهم وسایل نقلیه ای 60 درصد و موتور سیکلت ها 30 درصد از مقصران تصادفات جاده ای در هرمزگان هستند.

,

وی با بیان اینکه در دو ماه اول سال جاری برای پنجمین سال متوالی کاهش جانباختگان جاده ای در هرمزگان صورت گرفته است، گفت: بنا بر اظهارات پزشکی قانونی هرمزگان تعداد جانباختگان حوادث جاده ای استان 15 درصد کاهش یافته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه