اخبار داغ

افتتاح خط پروازی جدید بین مسقط و تهران

افتتاح خط پروازی جدید بین مسقط و تهران
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان، افتتاح خط پروازی جدید بین مسقط و تهران را زمینه‌ساز افزایش روابط تجاری، تسهیل تعامل تجار دو کشور و رونق حضور گردشگران عمانی در ایران دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن ضرابی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به افتتاح دومین خط هواپیمایی عمانی در مسیر مسقط تهران اظهار کرد: عصر دیروز (یکشنبه) نخستین پرواز خط هواپیمایی سلام ایر از مسقط به تهران انجام شد و با انجام این پرواز، خط هوایی مسقط تهران توسط اولین شرکت هوایی بخش خصوصی عمان افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان ادامه داد: این خط پروازی برای گردشگران و فعالان اقتصادی دو کشور، صرفه اقتصادی بیشتری دارد و سفر به تهران و مسقط با این خط پروازی ارزان‌تر از گذشته خواهد شد.
,
 
,
وی با اشاره به انجام سه پرواز هفتگی بین مسقط و تهران توسط این شرکت هوایی گفت: افتتاح این خط پروازی می‌تواند زمینه تعاملات اقتصادی میان ایران و عمان را ارتقا دهد.
,
 
,
ضرابی با بیان اینکه این شرکت هوایی درخواست مجوز برقراری خط پروازی میان مسقط و شیراز را هم دارد گفت: راه‌اندازی این خط پروازی می‌تواند در رونق صنعت توریسم کشور اثرات مثبتی داشته باشد و حضور فعالان اقتصادی دو کشور و گسترش تعاملات را تسهیل کند.
,
 
,
 
,
به گفته وی، در حال حاضر اخذ ویزا برای اتباع ایران و عمان به صورت فرودگاهی انجام می شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه