اخبار داغ

امام جمعه شهرستان راز و جرگلان:

حضور آمریکا در برجام منفعت طلبانه و یک طرفه بود/جبهه مقاومت معادلات استکبار را به هم ریخته است

حضور آمریکا در برجام منفعت طلبانه و یک طرفه بود/جبهه مقاومت معادلات استکبار را به هم ریخته است
امام جمعه شهرستان راز و جرگلان عنوان کرد: حضور آمریکا از گذشته تا کنون چه در منطقه و چه در برجام به صورت یکطرفه و منفعت طلبانه بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام نادعلیزاده، امام جمعه شهرستان راز و جرگلان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، با اشاره به نتیجه مذاکره ایران در موضوع برجام، عنوان کرد: حضور آمریکا از گذشته تا کنون چه در منطقه و چه در برجام به صورت یکطرفه و منفعت طلبانه بوده و به هیچ وجه به تعهدات پایبند نبوده و برخلاف آن عمل کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,
حجت الاسلام نادعلیزاده منطق مقاومت را ایستادگی در برابر نظام استکباری و سلطه خواند و گفت: جبهه مقاومت اگرچه دچار هزینه می شود اما در برابر حملات و تهدیدات دشمن با روحیه پایداری و استقامت در راه رسیدن به نصرت و وعده الهی نزدیک تر می شود.
,
 
,
وی هم چنین افزود: جبهه مقاومت اگرچه تحت فشار سیاسی و اقتصادی استکبار قرار گرفته اما توانسته نقشه و معادلات استکبار را بهم بزند.
,
 
,
وی تصریح کرد: نمونه های مختلف جریان مقاومت در منطقه مانند حزب الله و حماس در برابر رژیم صهیونیستی، ملت یمن در برابر آل سعود و جمهوری اسلامی در برابر آمریکا و غرب در 4 دهه گذشته با فشار سیاسی و اقتصادی توانسته بر توطئه ها و فتنه های دشمنان مقاومت و نمونه بارز استقلال و اقتدار برای جهان باشد.
,
 
,
حجت الاسلام نادعلیزاده با بیان اینکه آیا در گذشته آمریکا بر ایران سلطه داشته و خواسته هایش را عملیاتی می کرد، مشکلات و تنگناهای اقتصادی و معیشتی مردم برطرف شد خاطر نشان کرد: سوابق و شواهد خوی استکباری آمریکا نشان می دهد که تن دادن به خواسته های آنان مشکلات را حل نخواهد کرد.
,
 
,
امام جمعه شهرستان راز و جرگلان دلیل بی اعتمادی مقام معظم رهبری به آمریکا را  بدعهدی آنان عنوان و اظهار کرد: همه خواسته های آمریکا فقط تسلیم شدن دربرابر آنان است نشأت گرفته از خوی استکباری و زیاده خواهی در معاهدات است که دلیل اصلی بی اعتمادی رهبر انقلاب به آنان است.
,
 
,
انتهای پیام / 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه