اخبار داغ

با اشراف اطلاعاتی و اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان

کمپ چند صد نفره مختلط فرقه‌های انحرافی در ارتفاعات آمل منهدم شد

کمپ چند صد نفره مختلط فرقه‌های انحرافی در ارتفاعات آمل منهدم شد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آمل از دستگیری گردانندگان تور مختلط در ارتفاعات آمل با عقاید انحرافی و دین‌ستیزانه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جابر عسکری در گفت‌وگو با بلاغ، با اشاره به برهم زدن حیات خلوت هنجارشکنان در مناطق گردشگری آمل توسط سازمان اطلاعات سپاه، اظهار کرد: با شناسایی و اشراف دقیق اطلاعاتی در منطقه، از چندین روز قبل تحرکات این تیم توسط سربازان گمنام اطلاعات سپاه رصد و در نهایت با اقدام به موقع، این باند چند صد نفره منهدم شد.

وی به دستگیری گردانندگان تور مختلط در ارتفاعات آمل با عقاید انحرافی اشاره کرد و گفت: عده ای با عقاید انحرافی به تجمع چند صد نفر جوان با هدف تخریب اعتقادات و فرهنگ اسلامی نسبت به راه‌اندازی کمپ مختلط اقدام می کردند که در نهایت با دستور جدی دادستان آمل، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) سپاه دستگیر شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آمل طبیعت گردی را بهانه ای برای رسیدن به اهداف انحرافی این تورها دانست و افزود: این افراد با تشکیل کمپ های مختلط در ارتفاعات به بهانه طبیعت گردی به دنبال اهداف شوم خود بودند.

این مسئول با بیان اینکه در این کمپ شاهد ترویج عقاید انحرافی و دین ستیزانه بودیم، تصریح کرد: نداشتن وضیعت مناسب ظاهری، رعایت نکردن حجاب اولیه ، مصرف مشروبات الکلی و عدم رعایت عفت عمومی از جمله تخلفات معرض این تور بود.

عسکری با بیان اینکه این اتفاقات وظیفه دستگاه های فرهنگی را دو چندان می‌کند، یادآور شد: دشمن تمام توان خود را در جنگ فرهنگی با کشور اسلامی ایران به کار گرفته است و دستگاه ها فرهنگی با انجام برنامه های هدفمند و درست میتوانند ضربه های دشمن را خنثی کنند.

وی یکی از مهم‌ترین روش‌های ضربه‌زدن به باورها و اعتقادات جامعه را ترویج بی‌بند و باری، سست کردن اعتقادات جوانان و مردم به ویژه از طریق مبارزه با حجاب اسلامی عنوان کرد و افزود: نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف به عنوان یکی از ضرورت های باورهای دینی مستلزم برنامه ریزی صحیح در سه حوزه فرد، خانواده و جامعه است.

على طالبى دادستان عمومى و انقلاب شهرستان آمل از انهدام باندی با عقاید و باورهای شیطانی در تجمع ارتفاعات جاده هراز خبر داد و گفت: براساس اعلام نهادهای امنیتی از چند روز گذشته تردد خودروهاى شخصى از انواع مختلف و از برخی نقاط کشور به منطقه مذکور تردد داشته‌اند، گزارش شد.

وی افزود: این افراد که در فضاى مجازى گروهى تحت عنوان طبیعت گردى داشتند، در پوشش تور طبیعت گردى این تجمع را ساماندهى کرده بودند.

طالبی با بیان اینکه با توجه به حساسیت موضوع، دادستانى شخصا در محل مورد نظر حاضر شد بیان کرد: زمانى که به محل مذکور رسیدیم با کمپ‌ها و چادرهاى بسیار بزرگ و مردان و زنانى مواجه شدیم که ظاهر بسیار نامناسبى داشتند.

این مسئول تصریح کرد: در محل موردنظر لوازمی مرتبط با عقاید و باورهای شیطانی، مقادیر بسیار زیادى مشروبات الکلى و انواع مواد مخدر، تعدادى سگ از نژادهاى گوناگون کشف و چند خودرو نیز در این رابطه توقیف شد.

دادستان عمومى و انقلاب شهرستان آمل اظهار کرد: این افراد با نصب دوربین، تردد خودرو‌ها را زیر نظر داشتند و با تشکیل یک تیم امنیتى مانع ورود افراد ناشناس به محل تجمع خود مى‌شدند.

این مسئول از بازداشت ١٠ نفر در خصوص این پرونده خبر داد و گفت: ١٠ نفر از افراد اصلى این باند و زن و شوهرى که لیدر این باند بودند بازداشت شدند و براى انجام تحقیقات در اختیار نهادهای امنیتی قرار دارند.

طالبى در پایان گفت: هدف ما، انهدام این باند بود که انجام شد، همه افراد دخیل در این موضوع نیز شناسایى شدند و تحقیقات تکمیلى در خصوص این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه