اخبار داغ

جانشین انتظامی خلیل‌آباد:

گشت رضویون به‌زودی در خلیل‌آباد راه‌اندازی می‌شود

گشت رضویون به‌زودی در خلیل‌آباد راه‌اندازی می‌شود
جانشین انتظامی خلیل‌آباد از راه‌اندازی گشت رضوییون شهرستان خلیل‌آباد در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: طرح گشت رضویون با همکاری بسیج در راستای ارتقای امنیت محلات و باغات خلیل‌آباد اجرایی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌محمد غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار یار خراسانی، با بیان اینکه اجتماعی بودن و پلیس اجتماعی از برنامه‌های ناجا است، اظهار داشت: در چند سال گذشته بحث مردم و امنیت جایگاه ویژه‌ای در شعار هفته ناجا داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با تأکید بر اینکه پلیس برای امنیت و آرامش جامعه ایجادشده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه در سال‌های اخیر با پیشرفت فضای مجازی مردم کمتر نسبت به گذشته به دنبال خواندن نشریه می‌روند و به دنبال این هستیم که پیام‌های خود را از طریق فضای مجازی منتقل کنیم.

,

جانشین انتظامی خلیل‌آباد همچنین ادامه داد: حجم ورودی اطلاعات و گیرنده اطلاعات که جامعه هدف ناجا نیز هستند در فضای مجازی بیشتر است به همین منظور برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری کلاس‌های آگاه‌سازی پلیس در فضای مجازی با همکاری اصحاب رسانه هستیم.

,

وی در ادامه از اجرای طرح گشت رضویون با همکاری بسیج در راستای ارتقای امنیت محلات و باغات خلیل‌آباد خبر داد و تصریح کرد: در برقراری امنیت چندین دستگاه باید سهیم باشند ولی بار سنگین و بیشتر آن بر دوش نیروی انتظامی است.

,

غلامی با اشاره به اینکه گشت رضویون در راستای به‌کارگیری و استفاده از ظرفیت بسیجیان به‌زودی در شهرستان خلیل‌آباد اجرایی می‌شود، اذعان کرد: در این طرح نیروهای بسیج با هماهنگی پلیس گشت‌هایی را برای ارتقای امنیت محلات و باغات کشاورزی به‌خصوص در فصل برداشت محصولات تنظیم و راه‌اندازی می‌کنند که باهدف گذاری دقیق و تعیین حوزه تحت پوشش همراه خواهد بود.

,

وی با بیان اینکه مردم شهرستان آگاهی لازم در خصوص راه‌اندازی گشت‌های رضویون داشته باشند، عنوان کرد: این افراد آموزش‌های لازم را در بخش‌های مختلف می‌بینند و در فصل برداشت محصولات کشاورزی و مواقع لزوم برای جلوگیری از سرقت‌ها و افزایش امنیت به کار گرفته می‌شوند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه