اخبار داغ

حجت الاسلام ابوترابی فرد در گفت و گو با دانا:

مطالبه رهبری از مجلس و دولت پیگیری اصلاح ساختار بودجه است / اختیارات دولت به میزان قابل توجهی افزایش یافته است

مطالبه رهبری از مجلس و دولت پیگیری اصلاح ساختار بودجه است / اختیارات دولت به میزان قابل توجهی افزایش یافته است
حجت الاسلام ابوترابی‌فرد، امام جمعه موقت تهران و نماینده پیشین مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه یکی از مسائل اصلی کشور مسائل اقتصادی است گفت: مطالبه رهبری و نظام و ملت عزیز از مجلس شورای اسلامی و از دولت محترم پیگیری اصلاح ساختار بودجه است.
[

حجت الاسلام ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران و نماینده پیشین مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره مطالبات رهبری از سران قوا خصوصا قوه مجریه در وضع موجود اقتصادی گفت: بطور کلی یکی از مهمترین قدم هایی که از مجلس و دولت انتظار می رود و رهبری معظم انقلاب هم بر آن تاکید کردند و باید در این روزها و در این رابطه تصمیم جدی اتخاذ شود، بحث اصلاح ساختار نظام بودجه ریزی کشور است که نقش مهمی در اصلاح ساختار اقتصاد کشور دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ابوترابی فرد با تاکید براینکه یکی از مسائل اصلی کشور مسائل اقتصادی است گفت: مطالبه رهبری و نظام و ملت عزیز از مجلس شورای اسلامی و از دولت محترم پیگیری اصلاح ساختار بودجه است و در این مسیر اولا بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد ثانیا کاهش هزینه های غیرضروری ثالثا دستیابی به منابع پایدار و تلاش برای قطع رابطه بودجه کشور با درآمدهای نفتی می بایست اتفاق بیافتد.

,

نماینده پیشین مردم تهران در مجلس درباره صحبت ها اخیر رئیس جمهور درباره محدودیت اختیاراتش گفت: خیلی معنای این جمله را نمی فهمم و به نظر می رسد باتوجه به اختیاراتی که رهبری معظم انقلاب به روسای سه قوه دادند و فرصتی که برای روسای قوای سه گانه بدست آمده اختیارات دولت به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. اگر از این اختیارات درست استفاده شود،قطعا به سمت حل مشکلات کشور حرکت خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/صابر سخندان

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه