اخبار داغ

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی:

بدهی واحدهای صنعتی آذربایجان‌غربی تا ۸۰ درصد بخشیده می‌شود

بدهی واحدهای صنعتی آذربایجان‌غربی تا ۸۰ درصد بخشیده می‌شود
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی گفت: در هفته صنایع کوچک، سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی تصمیم به بخشودگی و تعدیل های بدهی صنعتگران می گیرد که امسال نیز تا ۸۰ درصد تعدیل های بدهی صنعتگران بخشوده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، علی عبدلی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب، اظهار داشت: آذربایجان غربی دارای ۳۴ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب است که ۲۵ مورد از آنها به بهره برداری رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

وی، با بیان اینکه شهرک های صنعتی مجموعه و یک شرکت مادر تخصصی و توسعه در کشور بوده و پیشران صنعت است، افزود: از سال گذشته در سطح استان پیشرفت خوبی در شهرک های صنعتی حاصل شده است.

,

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی، گفت: اگر شهرک های صنعتی بتوانند زیرساخت های لازم را آماده کنند، به یقین صنعتگران از آن استقبال کرده و صنعت آن منطقه روی ریل می افتد.

,

وی، با اشاره به اینکه از سال گذشته استارت صنعتی شدن آذربایجان غربی زده شده است، تصریح کرد: ۱۱۶ واحد به بهره برداری رسیده و همچنین برخی واحد های بزرگ مانند دهلر آلمان با سهام ۱۰۰ درصد خارجی و یا چینی ها در شهرک ایواوغلی  ۶ ماه بعد از شروع فعالیت آنان درخواست بهره برداری کرده اند که در روز های آتی این واحد به صورت رسمی به بهره برداری می رسد.

,

عبدلی، به شهرک صنعتی میاندوآب نیز اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین شهرک های صنعتی استان، شهرک صنعتی میاندوآب بوده و از سوی دیگر در میاندوآب نیز صنعتگران فعال و پتانسیل خوبی برای توسعه صنعتی وجود دارد.

,

وی، اظهار کرد: از ابتدای امسال پنج واحد صنعتی راکد توسط سرمایه گذران خریداری و به چرخه تولید بر گشته اند.

,

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی، از توسعه زمین صنعتی به عنوان یکی از موضوعات و اهداف سفر به میاندوآب اشاره کرد و افزود: زمین های ملی متعلق به منابع طبیعی در شهرک صنعتی میاندوآب نقشه برداری شد و در این راستا با مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان جلسه ای برگزار می کنیم.

,

وی، با اشاره به ایجاد ناحیه صنعتی در شهر چهاربرج نیز گفت: ناحیه صنعتی شهر چهاربرج برای کلنگ زنی آماده است که در آینده نزدیک به همراه چند طرح دیگر در استان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت کلنگ زنی می شود.

,

عبدلی، تصریح کرد: با افتتاح این طرح های اشتغالزایی برای بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر و در مجموع با سه هزار نفر اشتغالزایی به بهره برداری می رسد.

,

وی، افزود: در هفته صنایع کوچک، سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی تصمیم به بخشودگی و تعدیل های بدهی صنعتگران می گیرد که امسال نیز تا ۸۰ درصد تعدیل های بدهی صنعتگران بخشوده می شود.

,

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی، با بیان اینکه برای توسعه صنعت، زمین های برای واحد های صنعتی به صورت تقسیط واگذار می شود، اظهار کرد: در این راستا مقداری از مبلغ به صورت نقدی دریافت و ما بقی نیز به صورت اقساطی دریافت می شود تا دسترسی سرمایه گذاران به زمین های صنعتی آسان شود و بدین شکل رونق تولید مد نظر مقام معظن رهبری تحقق یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه