اخبار داغ

بهره‌مندی بیش از ۱۰ هزار نیازمند از خدمات طرح همای رحمت

بهره‌مندی بیش از ۱۰ هزار نیازمند از خدمات طرح همای رحمت
سرپرست معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: در طول ماه رمضان بیش از ۱۰ هزار نیازمند از خدمات ارائه شده در قالب طرح همای رحمت بهره‌مند شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، ابراهیم بشارتی صبح امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به جزئیات اجرای طرح همای رحمت در آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: در ایام ماه رمضان در سطح استان طرحی به نام همای رحمت برای کمک به افراد نیازمند و جمع‌آوری کمک‌های مردم اجرا شد که طی آن ۱۰ هزار و ۳۲۲ نفر از خدمات این طرح بهره‌مند شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، با بیان اینکه در این ماه ۳ هزار و ۱۱۶ سبد غذایی بین جامعه هدف توزیع شد، افزود: ارزش ریالی این سبدها برابر با ۵ میلیارد و ۵۷۹ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بوده است.

,

سرپرست معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه در طرح همای رحمت ۴۱۳ نفر از داوطلبان جمعیت و ۲۵۶ نفر از خیران در کمک و جمع‌آوری سبدهای توزیعی شرکت داشتند، گفت: در این مدت ۵۲ سفره افطاری در ۴۸ منطقه شهری و ۴ منطقه روستایی گشوده شد.

,

وی، با اشاره به اینکه ۱۷۶ داوطلب در برگزاری مراسم سفره‌های افطاری مشارکت داشتند، عنوان کرد: در این طرح به پنج هزار و ۴۰۵ نفر غذای افطاری به ارزش ریالی ۸۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال ارائه شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه