اخبار داغ

اردل در قاب فراموشی؛

گورمیزه، جاده‌ای که 20 سال نیمه‌تمام رها شده/ تکمیل پروژه‌های عمرانی مطالبه مردم اردل از مسئولان

گورمیزه، جاده‌ای که 20 سال نیمه‌تمام رها شده/ تکمیل پروژه‌های عمرانی مطالبه مردم اردل از مسئولان
برخی از پروژه‌های عمرانی شهرستان اردل بیش از 20 سالی است که نیمه‌تمام رها شده‌اند و مردم خواستار تکمیل این پروژه‌ها هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ موقعیت جغرافیایی اردل در چهارمحال و بختیاری به‌گونه‌ای است که با همه شهرستان‌های این استان در ارتباط است، خاکش حاصلخیز است و به منابع غنی آب دسترسی دارد، در کنار جاده مواصلاتی شهرکرد، ایذه، اهواز واقع شده است و شهر اردل مرکز این شهرستان با مرکز استان فقط 70 کیلومتر فاصله دارد با این حال این شهرستان هیچگاه روی پیشرفت را به خود ندیده است.

مردم شهرستان اردل 20 سالی است که برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره در شهرستان اردل فقط وعده شنیدند و همچنان برای تکمیل این پروژه‌ها چشم انتظار مسئولین و نمایندگان مجلس هستند.

20 سال است که پروژه جاده گورمیزه نیمه‌کاره مانده

کورش اسدی  یکی از معتمدین شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز ضمن گلایه از مسئولین استانی و شهرستانی نسبت به بی‌توجهی به پروژه‌های نیمه‌کاره شهرستان اردل  گفت: تکمیل پروژه جاده گورمیزه یکی از مهترین مطالبات مردم شهرستان اردل است که بیش از  20 سالی است که نیمه‌کاره رها شده و مسئولین استانی و شهرستانی مشکل توقف این پروژه را نبود بودجه اعلام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
, 20 سال است که پروژه جاده گورمیزه نیمه‌کاره مانده, 20 سال است که پروژه جاده گورمیزه نیمه‌کاره مانده,
,
, جهانبین نیوز, .,

,
, ,

 

,

اسدی افزود: تکمیل این پروژه در انتخابات مجلس فقط به‌عنوان وعده انتخاباتی نمایندگان مجلس مطرح می‌شود و در عمل برای تکمیل این پروژه هیچ گامی برداشته نشده و تحقق آن برای مردم اردل و به  رویاهای تاریخی تبدیل شده است.

,
مردم شهر اردل از بلاتکلیفی پروژه فاضلاب به شدت ناراضی هستند 
 
, مردم شهر اردل از بلاتکلیفی پروژه فاضلاب به شدت ناراضی هستند , مردم شهر اردل از بلاتکلیفی پروژه فاضلاب به شدت ناراضی هستند ,
,
وی افزود: پروژه  فاضلاب شهرستان اردل نیز یکی دیگر از مواردی است که نیمه‌کاره رها شده و چهار سال است که کلنگ‌زنی شده اما تاکنون 20 درصد هم پیشرفت نداشته و این پروژه هم به دلیل نبود اعتبار متوقف شده که باعث گلایه‌مندی مردم از مسئولین شده است.
 
,
,
این شهروند اردلی افزود: مردم شهر اردل از بلاتکلیفی پروژه فاضلاب به شدت ناراضی هستند و خواستار رسیدگی به این مقوله از سوی مسئولان ذی‌ربط هستند.
 
,
,
وی همچنین ضمن گلایه از بلاتکلیفی سد بهشت آباد بعد از گذشت 20 سال اظهار داشتند: احداث سد بهشت آباد باید در سال‌های گذشته انجام می‌شد که متاسفانه محقق نشد، احداث این سد به‌عنوان یکی از ضروریات منطقه است و باید به صورت جدی پیگیری شود، تحقق کامل این مهم موجب اشتغال‌زایی و تولید در شهرستان می‌شود.
,
اسدی  گفت: انتظار می‌رود مسئولین به وعده‌هایی که داده‌اند عمل کنند زیرا مردم در در تمام صحنه‌ها  ثابت کردند که دوستار انقلاب و میهن خود هستند و اکنون نوبت مسئولین است که ثابت کنند پیگیر مطالبات مردم و رفع مشکلات آنها می‌باشند، خواسته ما از مسئولین این است که واقعا اگر وعده‌ای دادند به آن وعده هم عمل نمایند و فقط شعار ندهند.

حجت الاسلام مهرداد بهرامی امام جمعه شهر اردل نیز بارها مشکلات مربوط به پروژه‌های نیمه‌کاره را مطرح کرده‌اند که می‌توان به گلایه وی از مسئولین در در خطبه‌های نماز جمعه هفته قبل و عید سعید فطر اشاره کرد که بیان داشت: بلاتکلیفی پروژه جاده گورمیزه و فاضلاب شهر اردل ما را خسته کرده از مسئولین خواستاریم برای تکمیل این پروژه‌ها اقدام اساسی انجام دهند.
,
,
,
 
,

,
, ,


سجاد اسدی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های اردل و کیار در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز، در این خصوص اظهار داشت: برای پروژه جاده گرومیزه دو اعتبار 3 میلیارد تومانی برای تکمیل تونل چشمه بنه‌کوه تا دوپلان و اعتباری 65 میلیارد تومانی برای تونل چهارم جاده گورمیزه تخصیص داده شد که منتظر شروع به کار  پیمانکار هستیم و از اول تیرماه این پروژه آغاز خواهد شد.
 
اسدی بیان کرد: تمام سعی و تلاشمان را خواهیم کرد تا  پروژه گورمیزه هرچه زودتر تکمیل شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ همانطور که مسئولان از مردم توقع حمایت دارند، لازم است مسئولان نیز وارد میدان شده و نیازهای مردم را برآورده کنند و اجازه ندهند مردم نسبت به آن‌ها بی‌اعتماد شوند.

امید است با تکمیل هرچه سریع‌تر پروژه‌های نیمه‌کاره توسط مسئولان اندکی از مشکلات مردم شهرستان اردل حل شود.

انتهای پیام/

,
, جهانبین نیوز,
,  
اسدی بیان کرد: تمام سعی و تلاشمان را خواهیم کرد تا  پروژه گورمیزه هرچه زودتر تکمیل شود.
,  ,
,
,
, جهانبین نیوز؛,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه